A BMW új márkaarculata sokak szerint az átlagnál is megosztóbb. Tudják ezt a bajorok is, akik igyekeznek a legtöbbet kihozni a gigantikus méretű hűtőrácsokból. A Tokiói Autószalonon például megvillantják az eddig készült legnagyobb BMW-veséket.
A BMW új márkaarculata sokak szerint az átlagnál is megosztóbb. Tudják ezt a bajorok is, akik igyekeznek a legtöbbet kihozni a gigantikus méretű hűtőrácsokból. A Tokiói Autószalonon például megvillantják az eddig készült legnagyobb BMW-veséket.
A Porsche bemutatta az új HD Matrix LED fényszóróját, mely a jövő évtől debütál a gyártó modelljeiben. Fényszórónként két fényforrást használnak, melyek mindegyike több mint 16 ezer micro-LED pixelt tartalmaz.
Megérkezett a Tesla nagy ünnepi frissítése, mely olyan újításokat hozott magával, mint például a Steam játékok elérése az autóban, illetve az Apple Music és a Light Show funkció.
A Stellantis két évnyi piaci jelenlét után döntött úgy, hogy először hozzányúl az Opel Mokka elektromos változatához. Dizájn szinten nem történt változás, a villanyos hajtás viszont minden tekintetben többet tud.
Egy autó kinézetét alapvetően határozza meg a felni, amit rászerelnek a gyáriak. Ezért nem szabad félvállról venni a dizájnt, amihez most a számítógépektől kérnek segítséget az Audinál.
Bár néhány gyártó a villanyosítás miatt elengedte a nagynevű gyári tuningos modelleket, a Honda kitart a Type R vonal mellett is. Elektromos vagy belsőégésű? Ez még nyitott kérdés a japán márka szerint.
A Porsche vezérigazgatója jelentette be, hogy egy új projekten dolgoznak a márka szakemberei, melynek a végeredménye egy minden eddiginél gyorsabb és erősebb modell lesz.
Csupán 150 példányt dob piacra a Maybach abból az S 680 átiratból, melyhez a témát a divat és az elegancia szolgáltatta. A gyártótól megszokott fényűzést kínál a “Haute Voiture” széria.
A Maserati hivatalosan is leleplezte a Formula E szériába szánt versenyautóját, mely egyben a márka első teljesen elektromos versenygépe is. A jellegzetes kék járgányt már jövő év elején láthatjuk versenykörülmények között is.
A Ford a GT harmadik generációját egy egyedi versenyautó szériával dobja fel. Az Mk IV minden tekintetben az eddig legerősebb és legjobban kezelhető GT modell.