A Stellantis cégcsoportba tartozik az Alfa Romeo és a Dodge is, így tulajdonképpen semmi meglepő sincs abban, hogy ami nálunk az olasz márka legújabb üdvöskéje, az a tengerentúlon egy amerikai gyártó kínálatába lett beillesztve.
A Stellantis cégcsoportba tartozik az Alfa Romeo és a Dodge is, így tulajdonképpen semmi meglepő sincs abban, hogy ami nálunk az olasz márka legújabb üdvöskéje, az a tengerentúlon egy amerikai gyártó kínálatába lett beillesztve.
Németországban történt egy halálos baleset, melynek okozója az előzetes információk szerint egy tesztüzemben álló elektromos BMW iX modell volt. A hatóságok az önvezető rendszert hibáztatják, a gyártó szerint viszont ők jelenleg nem tesztelnek ezen a fronton.
Minden terepjárós ismeri azt az érzést, amikor valami sár, por vagy igazából bármilyen szennyeződés megül a szélvédőn. Sok esetben elég, ha a motorháztetőre szerelt spricniből felhordott folyadékot utólagosan keni szét a lapát, de vannak olyan esetek, amikor a szárazon futás komoly károkat okozhat az ablakfelületen.
A BMW már korábban is próbálkozott hidrogén üzemanyagcellás modellekkel, most viszont bejelentették, hogy 2025-ben befut a tömeggyártásra tervezett megoldásuk is. Természetesen Toyota segítséggel.
Elképesztő mennyiségű autót hívnak vissza az olaszok Amerikában. A probléma, illetve ez által a visszahívás oka nem más, mint egy fékprobléma, ami nagyon súlyos balesetekhez vezethet.
A Lada a Renault csoporttal való szakításuk után nem nagyon jelenített meg új autókat, illetve az eladások sem szárnyalnak a szankciók miatt, amiket Oroszországra szabtak ki, a háború miatt. Ugyanakkor ezek összeadva sem tántorították el a Ladát, hogy kihozzon egy új modellt, legalábbis egy koncepcióautót.
A BMW bejelentette a közelmúltban, hogy havidíjas rendszerben lehet majd megvásárolni az ülésfűtést az új modellekben. A történet nem állt meg itt, már bővítették ezt a listát, többek közt a kormányfűtés, az automatikus távfény-lekapcsolás és az adaptív tempomatért is havonta kell majd fizetni.
Bár még közel sem tartunk a hivatalos piaci megjelenésnél, a Tesla Cybertruck kapcsán mindig van miről beszámolni. Most például rossz hírt hozott a leendő vásárlóknak Elon Musk.
A Porsche Cayenne immár 20 éve a német gyártó palettájának legfontosabb tagja. A jellegzetes SUV vonalakat ma már mindenki azonnal felismeri. Na de vajon nyitható tetős kivitelben is ekkora siker lett volna a sztori? Ezt már sosem tudjuk meg.
Már egy ideje lehet hallani arról, hogy az Apple saját autó fejlesztésébe kezdett, de eddig semmi konkrétumot nem árultak el az amerikaiak. Az viszont biztos, hogy szépen lassan gyűlnek a cégben az autóipari nagyágyúk.