A Honda Civic Type-R legújabb generációja éppen a napokban ünnepelte az európai premierjét. Jelenleg nem lépett még a villanyosítás útjára a csúcsmodell, de a japánok szerint ez a későbbiekben még változhat.
A Honda Civic Type-R legújabb generációja éppen a napokban ünnepelte az európai premierjét. Jelenleg nem lépett még a villanyosítás útjára a csúcsmodell, de a japánok szerint ez a későbbiekben még változhat.
Az Opel Astra sosem állt távol a tuning világától, hiszen eddig minden generációra komplett szisztémákat építettek és a rajongók sem fogták vissza magukat, ha éppen őrültségről van szó. Most itt az első fecske az új generációból is, természetesen most még gyári közreműködéssel.
Megszokhattuk már az évek során, hogy a Lamborghini kisebb kategóriás modelljei szívó V10-es motorból nyerik erejüket. Jelen esetben változtattak a szokásukon, hiszen a friss Huracan plug-in hibrid változatban jelenik majd meg.
A Ford meghatározó alak az autózás minden terén. Manapság az egyik legnagyobb versengést a performance pick-up kategóriánál láthatjuk, ahol számos neves gyártó próbálja túllicitálni egymást. Ezen kategória legújabb és talán legpotensebb kihívója az F-150 Raptor R.
Egy Tesla tulajdonos a bírósághoz fordult Németországban, miután kimondottan veszélyesnek találta az autója viselkedését az „Autopilot” üzemmód használata közben. A pert megnyerte a Tesla ellen, akinek teljes áron most vissza kell vásárolnia a szóban forgó járművet.
Az elektromos autók már egy ideje jelen vannak a piacon, így elég sok dolog történt már ilyen modellekben is. A Ford viszont most a világ első elektromos autóban történt születéséről számolt be.
A Hyundai az N nap keretein belül mutatott be két igencsak érdekes koncepciót. Az egyik egy üzemanyagcellás sportkocsi, a másik pedig egy tisztán elektromos lóerőgyár. Ez most a gyártó elképzelése a jövő autózásáról.
A Volkswagen nagyszabású terve, hogy pár éven belül a világ vezető elektromos márkája lesz. Most ez a terv megbicsaklani látszik egy igencsak komoly szoftveres galiba miatt. Legalábbis erre világítanak rá a kiszivárgott információk.
Az órák és az autózás világa sokszor összefonódik, gondolhatunk itt a Swatch csoport által létrehozott Smart-ra, vagy a Forma-1 és a különböző óramárkák együttműködésére. Egy ideje már megszokhattuk, hogy a Ferrari istállónak a Richard Mille gyártja az egyedi óráit. Idén a legvékonyabb modell született meg a két cég kollaborációjából.
Egy reboot legnagyobb rizikója mindig az, hogy hogyan csapódik le az emberekben, és képesek-e feldolgozni az újítást. Különösen igaz ez egy olyan kategóriájú modellnél, mint a Lamborghini Countach.