A Fiat a 90-es években dobta piacra azt a kisautóját, melyet a városi autózás szerelmesei még a mai napig is emlegetnek. Telitalálat volt minden szempontból, majdnem sikerült is megismételnie az 500-as modell sikerét.
A Fiat a 90-es években dobta piacra azt a kisautóját, melyet a városi autózás szerelmesei még a mai napig is emlegetnek. Telitalálat volt minden szempontból, majdnem sikerült is megismételnie az 500-as modell sikerét.
Ma már a legtöbb autó automata váltóval kerül átadásra, vannak azonban gyártók, melyek még nem engedik el a manuális megoldásokat sem. Ilyen a BMW M divíziója is.
A Citroen a rajongók hajszolására döntött úgy, hogy piacra dobja a kis elektromos Ami erősen nyáriasított változatát. Összesen 50 darabot terveznek belőle gyártani, de már késő bánat, percek alatt elkelt az összes.
A zseniális, eredeti Renault R5-ös káprázatosan sokáig sikeres maradt, olyannyira, hogy a dicsőségén még a teljesen más konstrukciójú, s csak kinézetében hasonló új, keresztmotoros R5 is osztozhatott. De a nyolcvanas évek végére már csendesebb, biztonságosabb, s legfőképpen tágasabb autót akartak a népek. Ebből lett a Clio.
Tavaly már egyszer belefutott a Tesla abba, hogy Kínában eltiltották a gyártó modelljeit a katonai komplexumoktól. Most egy komplett városrészbe nem hajthatnak be Elon Musk autói.
Szinte hihetetlen, de már 40 éve annak, hogy bemutatkozott az Opel Corsa legelső generációja. A németek kisautója hosszú utat járt be azóta, voltak bőven sikersztorik is ezekben az évtizedekben. Az ünneplési alkalom tehát adott, be is mutattak gyorsan egy különleges limitált szériát a gyáriak.
Egy 1990-es Fiat Tipo nem tartozik a különleges klasszikusok közé. Persze egy-egy jobb állapotú példánynak most már kezd feljebb kúszni az ára, de azért még nem beszélhetünk igazán ritkaságokról. Kivéve, ha az adott darab személyesen Nigel Mansell tulajdonát képezte.
A tavaly már megmutatott új emblémát kapta meg most a Dacia minden jelenleg futó modellje. Cserélték a hűtőrácsokat is, illetve jön a korábban belengetett sebességkorlátozás.
A Fiat a legendás 127-es modell utódjaként mutatta be az Uno szériát. A jellegzetes kocka karosszériával megalkotott kisautót sikerült is sikerre vinni, bár ehhez nem kis munka kellett.
Az Audi nemrég jelentette be, hogy az A1 és a Q2 utódmodell nélkül szűnik meg. Ez nem jelenti azt, hogy nem kínálnak kompakt modelleket a jövőben. Az A3 lesz a belépő szint, ráadásul több új modell is érkezik majd ebbe a szegmensbe.