
A Lamborghini a Huracán jelenlegi generációját még idén nyugdíjazza, de nem maradunk utódmodell nélkül. Már jövőre bemutatkozik egy új konnektoros hibrid sportkocsi az olaszok palettáján.
A Lamborghini a Huracán jelenlegi generációját még idén nyugdíjazza, de nem maradunk utódmodell nélkül. Már jövőre bemutatkozik egy új konnektoros hibrid sportkocsi az olaszok palettáján.
Sokféle alappal találkozhattunk már hosszított limuzin formájában, de Bugatti Veyron átirattal talán még nem. Most egy félig befejezett példány keresi gazdáját. Nem olcsó a buli, de az alapok tényleg adottak a befejezéshez.
Alig több mint fél évvel a hárommilliomodik legyártott autójuk után máris új mérföldkőhöz ért a Tesla. A gyártási kapacitás felgyorsulásával megvan a négymillió, ráadásul Elon Musk szerint további gyorsulás várható.
A Porsche a Panamera modellel lépett be a négyajtós kupék világába. Azonban nem ez volt az első próbálkozásuk, hiszen már az 50-es évektől találhatunk érdekes, ám gyorsan megbukott kísérleteket.
Az 50-es években a Porsche versenyautókhoz szinte hozzá tartoztak a VW T1-es kiszolgáló járművek is, melyek mindenhová elkísérték a gyári csapatokat. Most az ID.Buzz elektromos kisbusz húzta magára a jellegzetes „Renndienst” megjelenést, mintegy tisztelegve a múlt igáslovai előtt.
A Ferrari Enzo volt az olasz autótervezés csúcsa a 2000-es évek elején. Természetesen már akkoriban ezt mutatta az árazása. Na de ma mennyit ér egy 20 éves, de utcán sosem futott példány? Valószínűleg bármennyit.
Nemsokára ténylegesen bemutatkozik a Kia legnagyobb elektromos SUV modellje, de persze addig sem maradunk kedvcsináló nélkül. A kocsi orrát és a sziluettjét mutatta most meg a gyártó.
A Toyota két sikermodelljénél is generációváltásra készül a közeljövőben. A Camry és a RAV4 is újgenerációs hajtással kerülhet majd a szalonokba, de a már bevált műszaki alapok nem változnak meg, ráadásul akkumulátoros elektromos variánsra sem igazán számíthatunk.
Új mérföldkőhöz érkezett az elektromos Ford Mustang SUV sztori. Immár az ötvenezredik Európában átadott példánynál tart a gyártó.
A Volkswagen az ID.3 modellel lépett be igazán az elektromos autók világába. Mintha csak tegnap lett volna a nagy premier, pedig azóta már eltelt négy év. Persze, szó sincs kiöregedésről, de azért meglépték a kötelező ráncfelvarrást a németek.