A chiphiány még mindig jelen van az autóiparban, ami további lépésekre kényszeríti a gyártókat. Mostanság az extrák listáján szedi az áldozatait a válság, melynek legújabb tagja a BMW HUD rendszere.
A chiphiány még mindig jelen van az autóiparban, ami további lépésekre kényszeríti a gyártókat. Mostanság az extrák listáján szedi az áldozatait a válság, melynek legújabb tagja a BMW HUD rendszere.
A Mazda megerősítette, hogy idén leáll a CX-3 európai kivitelének a gyártása és egyelőre nincs szó utódmodellről. Hacsak nem tekintjük annak a 3-as alapokra építkező CX-30-at.
Történelmi pillanatról számolt be a kecskeméti Mercedes-Benz gyár, azaz elkészült az első magyar gyártású elektromos modell, egy fehér színű EQB példány.
Bár az első beharangozókban még szerepelt a puttonyos változat, a Skoda vezetősége most mégis bejelentette, hogy nem lesz kombi az új Fabia generáció kínálatában.
A Toyotával való együttműködésnek köszönhetően a Mazda megmarad Európában a kisautó szegmensben is. A hibrid Yaris lesz átemblémázva.
A Tesla nemrég egy közleményben hozta nyilvánosságra, hogy a Cybertruck érkezése csak 2022 második felében várható, de ez nem azt jelenti, hogy nem folyik közben a széria változat fejlesztése. Sikerült levideózni egy tesztpéldányt, melyet szemmel láthatóan elkezdtek felkészíteni a közúti közlekedésre. Ha Tesla, akkor Cybertruck. Legalábbis ma már annyira egybeforrt az amerikai elektromos márka neve […]
A Ford szerint elég komolyan befolyásolja a terepjárók képességeit a hátsó kipufogó, ezért kidolgoztak egy olyan megoldást, mellyel eltüntethető a cső túlnyúlása.
A globális chiphiány rengeteg gyártót hozott nehéz helyzetbe, így érthető, hogy páran elkezdtek gondolkodni a megoldásokon. A Hyundai például saját chipeket tervezne és gyártana a jövőben. Ami tavaly még a koronavírus-járvány volt, az idén egyértelműen a globális chiphiány. Sorra állnak le a gyárak és kerülnek ki bizonyos extrák a palettákról. Most már nincs mit tenni, […]
A Volkswagen csoport jóval többet vár a Cupra márkától, mint hogy csak egyszerűen a Seat sportos megfelelője legyen. A későbbiekben ezért gyakorlatilag teljesen szétválik majd a két márka termékpalettája.
Elég furcsa megoldást védetett le a Hyundai a hetekben. A jövőben a jelek szerint arra készülnek a koreaiak, hogy a volán közepére helyezik el a digitális műszeregységet. Nyugi, légzsák attól még van!