Megszokhattuk már az évek során, hogy a Lamborghini kisebb kategóriás modelljei szívó V10-es motorból nyerik erejüket. Jelen esetben változtattak a szokásukon, hiszen a friss Huracan plug-in hibrid változatban jelenik majd meg.
A Huracan még 2013-ban debütált a piacon, váltva elődmodelljét, a Gallardo-t, így lassan ideje van, hogy az utódlás kérdéséről beszéljünk. Ezzel kapcsolatban érkeztek most új információk.
A modell eddigi variációi között szerepelnek hátsó, illetve összkerék meghajtású autók is. Ezen kiosztások valószínűleg nem változnak, bár erre nem tért ki Rouven Mohr az Auto Express-nek adott interjújában. A cég műszaki igazgatója elárulta, hogy a belsőégésű motor, ami az autóba kerül több mint 6 hengeres lesz, de kevesebb mint 12. Ezt kiegészítve hozzátette, hogy a motor nem a VW csoport palettájából kerül a kocsiba, vagy ha mégis, akkor kellően áthangolják annak érdekében, hogy megfelelően Lambós legyen. A lehetőségek között szerepel az is, hogy a saját 5,2 literes V10-es motor lesz összekötve egy, vagy akár több villanymotorral.
A Lamborghini vezérigazgatója kijelentette az előbbi információk kikerülése után, hogy a csúcsmodell vagyis az Aventador megmarad igazi, vérbeli 12 hengeres sportautónak. Félreértés ne essék, őket is érintik a környezetvédelmi normák, ezért természetesen ebből az gépszörnyből is készül majd hibrid.