A Velocity műhely által létrehozott restomod Mustang jelentősen különbözik azoktól a projektektől, amikkel döntő többségében találkozhatunk a piacon. A srácok ugyanis modern alapokat adtak az autónak, de a dizájnt próbálták annyira korhűre hagyni, amennyire csak lehet.
Ha restomod, akkor klasszikus modellek modernizálásáról van szó. A legtöbb műhely általában ilyen esetekben előszeretettel nyúl hozzá a külső megjelenéshez is, de szerencsére vannak azért olyanok is, akik az eredeti dizájn megtartására törekednek.
Ilyen a Velocity műhely most bemutatott 67-68-as Mustang átirata, mely kintről szemlélődve akár lehetne egy igazi oldtimer is. Persze, ez csak gyújtás nélkül igaz, mert ha életre kel a járgány, azonnal árulkodnak a turpisságról például a LED-es fényforrások is.
A karosszéria alá kukkantva már egyértelmű, hogy közel sem egy alap klasszikus Mustang áll előttünk. A Roadster Shop által épített Mustang SPEC alváznak köszönhetően például fogasléces szervokormányt, első lengőrudakat és független első felfüggesztést is alkalmazhattak a szakik. Ezt követően jöhetett a négylengőkaros hátsó felfüggesztés és Fox rugók beszerelése elöl és hátul egyaránt, hogy kiválóan megfeleljen a futómű a mai követelményeknek is.
A belső térben új üléseket találhatunk, illetve a Vintage légkondicionáló rendszer, a RetroSound fejegység és az új Focal hangszóró és mélynyomószett adja meg az elengedhetetlen hangulati elemeket a modern autózáshoz.
A legnagyobb dobás azonban egyértelműen a motortérben keresendő. Itt bújik ugyanis meg az 5 literes Coyote szívó V8-as, mely tízsebességes automata, vagy igény szerint egy hatsebességes T-56 manuális váltón keresztül küldi a 460 lóerőnyi teljesítményt a hátsó tengelyre.
A modern-klasszikus Mustang idáig egyetlen példányban épült csak meg, de a Velocity várja a megrendeléseket akár idén őszi, tehát kimondottan gyors átadási időkkel is.