
A Citroën Ami frissített külsőt kap 2025-re, de azok számára, akik egy karakteresebb, retro hangulatú verziót szeretnének, az olasz Caselani karosszériaépítő műhely elkészített egy egyedi karosszériacsomagot.
A Citroën Ami frissített külsőt kap 2025-re, de azok számára, akik egy karakteresebb, retro hangulatú verziót szeretnének, az olasz Caselani karosszériaépítő műhely elkészített egy egyedi karosszériacsomagot.
Bár az Aston Martin továbbra is elkötelezett egy EV piacra dobása mellett, a projekt folyamatosan csúszik. Az első elektromos modell legkorábban 2027-ben, de akár még később is érkezhet. A vállalat addig a hibrid modellek fejlesztésére összpontosít, és ha beköszönt náluk is az elektromos korszak, az amerikai Lucid technológiáját fogják használni.
A Stellantis kínálatában már régóta találhatunk elektromos és belsőégésű motoros kisáruszállítókat is. Ezek a járgányok azonban mind az első tengelyt hajtják meg, viszont néha a vásárlóknak igényük lenne egy összkerekes megoldásra is. Számukra lehet jó hír, hogy egy francia cég megoldotta, hogy a hátsó tengelyre szerelt elektromos motorral az összes kerék hajtott legyen.
A Tesla számára nem alakult túl jól a 2024-es pénzügyi év, de a vállalat a negyedéves eredménybeszámolóján optimistább képet festett 2025-re. A cég ígérete szerint az év első felében olcsóbb elektromos autókat dob piacra, miközben jelentős előrelépést tesz az önvezető technológiában is.
A Renault egy olyan különleges jármű leleplezésére készül, amely egyértelműen nem a közúti közlekedést célozza meg, de később a gyártó utcai modelljei is profitálhatnak a létezéséből. Ez egy hatótáv-rekorder konstrukció lesz, melyre gördülő laboratóriumként is gondolnak a franciák.
A Porsche új Guinness-rekordot állított fel az elektromos járművel végrehajtott leghosszabb folyamatos driftelés terén jégen, méghozzá egy Taycan GTS segítségével. A Porsche Experience oktatója, Jens Richter 46 percen keresztül tartotta az autót oldalazásban, 132 kört teljesítve egy jégpályán.
Sok más autógyártóhoz hasonlóan a Mazda is az egyszerűsítést tűzte ki célul az új logójuk megalkotásakor. Az új megoldás nem tartalmaz majd háromdimenziós elemeket és a „sirály” szárnyai is egyenesebbek lesznek. Miért van szükség erre a lépésre? A japánok szerint ez jobban mutat az okostelefonok és a laptopok képernyőjén.
A Flexis Mobility tavaly robbant be a piacra, mint a Renault, a Volvo és a CMA CGM hajózási vállalat közös vállalkozása. Mostanra megérkeztek az első eredmények is, azaz a cég három új elektromos kishaszongépjárművet mutatott be.
A Toyota büszkén hirdeti a Land Cruiser kiváló terepjáró képességeit. Van azonban egy cég, az Arctic Truck, mely az ilyen terepjárók továbbgondolásával foglalkozik. Most el is készítették az AT 37 névre keresztelt átiratot.
Görögországban nem mindennapi megoldásokkal tervezik a motorosokat arra kényszeríteni, hogy viseljenek menet közben sisakot. Ha a tervezet életbe lép, onnantól kezdve az a motoros nem tankolhat egy benzinkúton sem, amelyik védelem nélkül gurul be az oszlophoz.