A Lotus Seven alapjára épülő sportautóiról ismert a Caterham, de a brit márka egy hagyományos karosszériás, hátsókerék-hajtású sportkocsi megvalósításán töri a fejét.
Nem sikerült megvalósítani azt a sportautót, amit a Renault és a Caterham közösen tervezett. A C120 névre keresztelt középmotoros sportkocsinak csak a makettje készült el, de még jelentős összegek hiányoztak a készre fejlesztéséből, amikor a két cég szakított egymással. A Renault ezt követően önállóan fejlesztette ki az Alpine modern változatát, ami hamarosan gyártásba kerül, és most a Caterham vezetője is elárulta az Autocar magazinnak adott interjúban, hogy szívesen felvennék a fonalat, ha találnának hozzá megfelelő partnert. A Lotus örökségét továbbvivő Seven nagyszerű autó, de még szélesebb kört érnének el, ha lenne hagyományos sportautójuk is a kínálatban. Ezzel már megpróbálkoztak 1994-ben, de a Caterham 21 összesen csak 48 példányban készült el. Az új modell orrmotoros és hátsókerék-hajtású lenne, és a márka hagyományait folytatva ragaszkodnának a szívómotorhoz, bár még nem találták meg hozzá a megfelelő partnert.