Nem panaszkodhat az év eleji értékesítésekre a Lamborghini sem, hiszen még sosem adtak el ennyi autót egy negyedév alatt. Továbbra is az Urus a sláger a palettán.
Az autóipar a 2020-as év nehézségei után alapos fellendüléssel vágott neki az idei évnek, legalábbis a márkák negyedéves pénzügyi jelentései erőteljesen erre világítanak rá. Főként a luxusautók piacán figyelhető meg nem várt vásárlói roham, ami miatt a Rolls-Royce után nem sokkal már a Lamborghini is rekord negyedévet ünnepelhet.
Az olasz gyártó ugyanis a jelentés szerint január elejétől március végéig 2422 darab autót értékesített, ami több mint 25 százalékos javulás az egy évvel ezelőtti adatokhoz képest és 22 százalékot ver az eddig legerősebbnek számító 2019-es első negyedévre is.
„A Lamborghini továbbra is egyre nagyobb erővel reagál az erős piaci keresletre, a folyamatos piaci kihívások és bizonytalanságok ellenére is. Készen állunk arra, hogy új célokat tűzzünk ki, és jelentős újításokkal reagáljunk az autóipar egészét érintő kiterjedt átalakulás folyamatára.”- mondta Stephan Winkelmann, a márka vezérigazgatója.
Abban viszont nincs meglepetés, hogy mely modell lett az első negyedév legsikeresebbje a Lamborghini kínálatában: az Urus. Az SUV pontosan 1382 példányos értékesítést tudott felmutatni, ami csaknem duplája a második legkeresettebb modell, a Huracan által produkált 753 darabos eredménynek.