hirdetés

VR szemüveget küld Angliában a vásárlóknak az Abarth

Egy egészen újszerű marketing kampányba vágott bele az Abarth Angliában. Lehetőséget teremtenek arra, hogy a leendő vásárlók az otthon kényelméből ismerhessék meg az újabb modelleket.

A pandémiás időszak rákényszerítette az autógyártókat arra, hogy eddig nem használt marketing és értékesítési módszereket próbáljanak ki. Ezzel alapvetően a világhálóra terelődött a szóban forgó folyamat, ám az ebben rejlő lehetőségek száma még mindig potenciálisan növekszik.

Ott van például az Abarth mostani akciója is, ami Angliában kimondottan az 595 Scorpioneoro leendő vásárlóit célozza meg. A szigetországban ugyanis az egyik kereskedés elkezdett csomagokat kiküldeni az érdeklődőknek. Nem a szokványos pendrive és magazin kombinációról van szó, hanem valami jóval érdekesebbről.

Az Abarth Exeter kereskedés egészen pontosan komplett VR szetteket kezdett küldözgetni, hogy az érdeklődők az otthon kényelméből ismerhessék meg és próbálhassák ki virtuálisan az olasz gyártó legújabb nagy dobását.

„Nagy örömünkre szolgál, hogy ilyen innovatív kipróbálási lehetőséget biztosíthatunk a vásárlóinknak és a rajongóinknak. Ezzel lehetővé válik, hogy az 595 modell izgalmait és értékeit mindenki az otthona nyugalmából és biztonságából ismerhesse meg”- mondta Arnaud Leclerc, az FCA angol igazgatója.

A csupán 2000 darabos szériában elkészülő 595 Scorpioneoro egyébként a gyártó tisztelgése az ikonikus A112 „Gold Ring” modell előtt 17-es arany árnyalatban pompázó felnikkel, dupla krómozott kipufogóvéggel és egyedi varrással feldobott belső bőrözéssel. A limitált modell meghajtásáról a már jól ismert 1,4 literes turbós egység gondoskodik 165 lóerős teljesítménnyel.