Eltartott egy ideig, mire a Ferrari beismerte, hogy bizony gond van nem kevesebb, mint 2150 autójával. Ami nem sok, de ha tekintetbe vesszük, hogy 2018-ban 9251 darabot adtak el, úgy már eléggé nagy az arány.
A visszahívás a 2017 LaFerrari Aperta, a 2018-2019 488 GTB, 488 Spider, 812 Superfast, GTC4 Lusso és GTC4 Lusso T, és a 2019-es 488 Pista típusokat érinti eddig, ezek üzemanyag-kicsapatója meg tud repedni, az onnan kiszivárgó benzingőz pedig tüzet okozhat.
A Ferrari állítása szerint a hibajelenségre azonnal figyelmeztet a felgyulladó check engine lámpa, arról azonban nem szól a közlemény, hogy ilyenkor mennyi ideje van még a tulajdonosnak, hiszen ezt megjósolni lehetetlen.
Mindenesetre elég kínos eset ez számukra.
Sajnos a Honda rosszabbul járt. Nem elég, hogy a Takata légzsákbotrány miatt 12,9 millió autójában kell 21 millió légzsákot kicserélniük, most kiderült, hogy a már légzsákcserés autók közül újfent vissza kell hívniuk 1,1 millió példányt, mivel a cserélt Takata-légzsákpatron ismét hibás. Kiderült, hogy egy esetben már a cserélt patron is ugyanolyan fémszilánkokat lő be az utastérbe, mint amilyenek miatt a világméretű botrány kirobbant. Az újak már egy teljesen más beszállítótól származnak.
Az érintett típusok a következők:
2002-2003 Acura 3.2TL
2003 Acura 3.2CL
2004-2006, 2009-2014 Acura TL
2013-2016 Acura ILX
2003-2006 Acura MDX
2007-2016 Acura RDX
2010-2013 Acura ZDX
2001-2007, 2009 Honda Accord
2001-2005 Honda Civic
2002-2007, 2010-2011 Honda CR-V
2003-2011 Honda Element
2007 Honda Fit
2002-2004 Honda Odyssey
2003-2008 Honda Pilot
2006-2014 Honda Ridgeline