A Dacia termelésért felelős igazgatója erősítette meg, hogy a jövőben bővül az új Jogger választható kiviteleinek száma. Nem a zárt dobozos átiraton dolgoznak, hanem a kempingezőknek szeretnének majd egy olcsóbb alternatívát felmutatni.
A Dacia lényegében új korszakba lépett az új Sandero és Logan bemutatásával. A Renault fennhatósága alatt álló „megfizethető árú” márka modelljei ugyanis most már kimondottan kívánatos megjelenéssel bírnak, ráadásul a minőség és a technikai tudás is sokat javult a régivágású modellekhez képest.
Szerencsére az új Jogger is ezt az utat követi és egy kimondottan kedvező és élvezhető alternatívát kínál a nagycsaládosoknak. Jó, persze, a Volvo hátsó sokakat zavar még most is, de ha ennyire nem vagyunk szigorúak, a gyártónak egy kimondottan karakteres autót sikerült összehoznia, mely akár 7 személyes kivitelben is rendelhető.
Jelenleg nem sok mozgásterünk van viszont a járgány variálására (bár már bemutattak egy picit tovább vadított, terepesebb hatású Extreme kivitelt is), ám ez a későbbiekben változni fog. Lionel Jaillet, a Dacia termelésért felelős igazgatója ugyanis elárulta, hogy már készül egy olyan változat is, mellyel az aktív életmódot élő vásárlókat célozzák meg. Egy kempingezős variánsról lesz szó, mely az ígéretek szerint maradéktalanul és kényelmesen szolgálja majd ki a kalandozásra és természetre vágyókat.
Egyedül az nem derült még ki, hogy a Jogger kempingváltozata egy önálló modell lesz a kínálatban, akár saját átdolgozott hajtáslánccal, vagy pedig mintegy felszereltségi szintként próbálják meg azt értékesíteni. „A filozófiánk részét képezi, hogy kiterjesszük a szabadtéren végezhető tevékenységek szintjét, amit az ügyfeleink az autóinkkal végezhetnek. A Jogger pedig tökéletes alap erre a feladatra”- hangzott Jaillet kijelentése.
Rossz hír viszont a haszongépjármű változatra váróknak, hogy ilyen nem lesz. „Az N1 homologizáció egyre bonyolultabb a rakodónyílás méretezése, az autó mérete és hossza, a térfogat, a hasznos teher stb. tekintetében. Egyszerűen nem felelünk meg ennek a kategóriának ezzel az autóval”. Persze, léteznek a Joggernél kisebb haszongépjárművek is, így nem a méret lehet a probléma, hanem inkább túl költséges lenne a már kész modellt ilyen mértékben átalakítani, hogy megfeleljenek vele a haszongépjárművek piacán is.
(a képeken még nem a kemping Jogger látható)