hirdetés

Magyarországon a Jeep Avenger

A Jeep hangulatos bemutató keretein belül leplezte le a hazai közönségnek a Jeep Avengert. Az Év Autója díj nyertese már hivatalos magyar árazással is rendelkezik.

Manapság sokat lehet hallani a Jeep első tisztán elektromos autójáról. Nem hiába, hiszen az Avenger óriási pontelőnnyel nyerte meg az idei Év Autója díjat, illetve utána nem sokkal a Women’s World Car of the Year díjat is sikerült megszereznie, azaz női szemmel is ez az idei év tuti befutója.

Érthető tehát, hogy a Jeep nem akármilyen körülmények között szerette volna megtartani a hazai premiert, így végül a Fővárosi Fővárosi Állat- és Növénykertben került megrendezésre az esemény. A Jeep márka ugyanis mindig is közel állt a természethez, hiszen a világ legjobb terepjáróit dobták piacra az elmúlt évtizedekben, most pedig már büszkén hangoztatják, hogy mindez károsanyag-kibocsátás nélkül is rendelkezésre áll.

Nem aprózták el a rendezvényt a márka képviselői, a leleplezés lényegében egy rövid, de annál komplexebb showműsor keretein belül történt meg. Videós üzenet a márka vezetőségétől, freestyle kerékpáros műsor, na meg persze zene és fény minden mennyiségben. Érződik, hogy sokat vár a Jeep az Avengertől, a műsor alatt el is hangzott, hogy ennek az autónak kell az elektromos járművek világában megszilárdítani a Jeep helyzetét, hogy a későbbiekben egy komplett elektromos paletta tudjon kialakulni.

Persze, ehhez nagy célközönség is kell, ezért is nem egy kimondottan rétegmodellel próbálkoznak a gyáriak a villanyos hódítással. A prezentáció rávilágított arra, hogy a Jeep új vásárlói rétegek felé is nyit az Avenger bemutatásával, azaz kimondottan a fiatalokat szeretnék megszólítani úgy, hogy közben minél több női vásárlót is a szalonokba csalnak.

Az autó részletes bemutatásába most nem mennénk bele, hiszen azt már egy hosszabb bemutatóban kiveséztük, de mindenképp beszélni kell a hazai vásárlók számára fontos fejleményekről.

Először is, most már van hivatalos árazása is az autónak, de egyelőre ezen a fronton csak a belépő, Longitude felszereltségről beszéltek a magyar képviselők. Ez a változat 16 millió forintba kerül, ami persze nem az olcsó kategória viszont cserébe legalább ezen a szinten is gazdag felszereltséggel találkozhatunk, hiszen felár nélkül jár például a LED fényszóró, a digitális műszeregység, a sávtartó rendszer és az automatikus vészfékezés funkció. Ezen felül van az Altitude felszereltség, melyhez már adaptív tempomatot és érintés nélküli csomagtér nyitást is ad a Jeep. A Summit a kínálat csúcsát képezi, azaz abban már minden létező extra benne van, így konfigurálásnál lényegében már csak a színnel játszhat a megrendelő.

Na de mikor érkeznek meg az első autók a szalonokba? Az importőr az év második felére várja az első komolyabb, Magyarországra szánt készletet, de természetesen a rendeléseket már mostantól le lehet adni a márkakereskedésekben.