Megannyi más autógyártó után a Bentley is úgy döntött, hogy némi arculatváltással, ennek keretén belül pedig új emblémával megy tovább. A luxusmárka új logója több ponton is átalakult.
A Bentley logója az elmúlt évtizedekben is több változáson ment keresztül, de ezek mindvégig óvatos, konzervatív módosítások voltak. A márka ikonikus elemei (az ovális keretbe foglalt „B” betű és a stilizált szárnyak) megmaradtak, és így lesz ez most is. Ami viszont változik, az a részletekben rejlik: a grafika geometrikusabb, letisztultabb és modernebb formát kapott, mintegy előrevetítve a márka új irányvonalát.
A legfeltűnőbb újdonság, hogy a szárnyakat mostantól nem finom tollrajzolatok, hanem egy háromszögszerű, keretbe zárt forma alkotja. Ezt a Bentley üléskárpitjaiban gyakran alkalmazott steppelt varrásmintázat tölti ki, ami a prémium életérzést hivatott képviselni. Érdekesség, hogy a márka szerint a leegyszerűsített, tollaktól megfosztott forma éppen ettől emlékeztet leginkább egy vadászsólyomra. Megfigyelhető még, hogy az alsó félkörív is szűkebb lett, még inkább fókuszált, letisztult benyomást keltve.
A Bentley eredeti logóját 1919-ben mutatták be, a jellegzetes szárnyak pedig a márka repülőmúltjára és a teljesítmény iránti elkötelezettségre utaltak. Sokak által nem ismert tény, hogy az eredeti logóban a bal és jobb oldali szárny nem azonos számú tollból állt. A legenda szerint szó sincs elrontott munkáról vagy eltervezésről, nemes egyszerűséggel a hamisítókat próbálták meg ezzel a trükkel kijátszani.
A logó első átdolgozása 1931-ben, a Rolls-Royce felvásárlása után történt, ekkor a dizájnt szimmetrikussá és egyszerűbbé tették. Ez az embléma 1996-ig maradt változatlan, majd egy visszalépés következett az eredeti stílus felé. Az aktuális, most leváltásra kerülő változat 2002 óta van használatban, és először a Volkswagen-érában bemutatott Continental GT-n tűnt fel, visszahozva az aszimmetrikus szárnykialakítást.
Az új logóval, melyet a gyártó egyik vezető formatervezője, Young Nam alkotott meg, elsőként a július 8-án bemutatásra kerülő tanulmányautón találkozhatunk, amely a Bentley jövőképét is előrevetíti. Bár a márka továbbra is hű marad hagyományaihoz, az arculatfrissítéssel azt üzeni: felkészült a jövő kihívásaira, és új formanyelvvel, új lendülettel folytatja útját a luxusautó-gyártás élvonalában.