A Polestar egyik következő modellje egy kétüléses elektromos sportkocsi lesz. A gyáriak nem rakják alacsonyra azt a bizonyos lécet, a Porsche sportmodelljeit kell túlszárnyalniuk teljesítményben és kezelhetőségben egyaránt.
A Polestar egyre komolyabb résztvevője az elektromos autózásnak, amihez elengedhetetlen a paletta folyamatos bővítése. A gyáriak máris a következő nagy dobásról beszélnek, mely egy kétajtós ízig-vérig sportmodell lesz.
Már azt is lehet tudni, hogy Polestar 6 elnevezéssel kerül majd a szalonokba a járgány, melynek előfutára az O2 koncepció, amit idén nyáron láthattunk először. Technikai adatokkal egyelőre visszafogottan szolgáltak a gyáriak, azt viszont Edward Trinh, a gyártó termékfelelős igazgatója elárulta, hogy nagyjából hová szeretnék kategorizálni az újdonságot.
„Dinamika terén mindenképpen a Porsche modelljeit vesszük alapul, a 911-est és a Taycant. Úgy gondoljuk, hogy ezek az igazi viszonyítási pontok az iparágban járműdinamika szempontjából.”- hangzott a megállapítás, majd Trinh hozzátette azt is, hogy a dinamizmus kulcsa nem feltétlenül az őrült teljesítmény, pedig a tanulmány 800 lóerő feletti tudása ezen a téren sem éppen a visszafogott kategória . „A fejlesztői részlegünk komoly mértékben foglalkozik a felfüggesztés kérdésével. A jó kezelhetőség a lényeg”.
Na de vajon mindezt tudja már megbízhatóan az autó? Ez még egyelőre nem fontos, hiszen van idő bőven a munkára. A gyáriak közleménye szerint ugyanis a Polestar 6-nak csak 2026-ban kell a szalonokba kerülnie. Érdekesség azonban, hogy a több évnyi várakozás és koncepció szint ellenére az első tervezett 500 darabot alig egy hét alatt foglalták le a leendő vásárlók a Los Angeles Auto Show keretein belül.