
A Hennessey összesen 30 példányt tervez gyártani az 1842 lóerős Venom F5 Roadster modellből. Most kiderült, hogy ebből 12 darabot manuális váltóval szerelnek fel, ezzel megalkotva a világ legerősebb kéziváltós autóját.
A Hennessey összesen 30 példányt tervez gyártani az 1842 lóerős Venom F5 Roadster modellből. Most kiderült, hogy ebből 12 darabot manuális váltóval szerelnek fel, ezzel megalkotva a világ legerősebb kéziváltós autóját.
A Mazda az MX-5 modell bemutatásának 35. évfordulója alkalmából egy különleges túrára vitte a négy generáció egy-egy példányát. Az 1000 mérföldes utat fenntartható bioüzemanyaggal tették meg az autók.
A Mercedes számára már évek óta az egyik legfontosabb piac a kínai, ám mostanság enyhe visszaesést tapasztalhattak az eladásokban. Éppen ezért most 1,8 milliárd eurót fektetnek kimondottan a helyi gyártású és ottani vásárlóknak készülő paletta felépítésébe.
A Nissan globális termékekért felelős igazgatója említette meg egy interjúban, hogy egy új sportos modellt fejlesztenek éppen. Még az is lehetséges, hogy a legendás Silvia elnevezés is visszatér a palettára.
Eddig teljes mellszélességgel állt ki a Volvo a kizárólag villanyos paletta kialakítása mellett, most viszont változtattak a jövőt illető elképzeléseken. 2030 után is lesznek hibridek a kínálatban.
A Renault és az Ora Ito közösen alkotta meg az 1970-es évek legendás francia modelljének, az R17-nek a modern átiratát. Elektromos hajtással és letisztultabb formai megoldásokkal éledt újra az autó.
A Toyota 51 évvel ezelőtt nyert futamot először a rali világbajnokságon egy Corolla 1600 Coupe versenyautóval. Most erre a történetében fontos mérföldkőre emlékszik vissza a japán gyártó egy limitált GR Yaris szériával.
Mintegy három évnyi piaci jelenlét után kapott egy enyhe frissítést a Honda HR-V. A hajtáslánc nem változott, Európában továbbra sem lehet összekerék-meghajtással kérni a hibrid rendszert.
Nem újkeletű dolog a Toyota és a BMW összefogása, melynek célja, hogy a tüzelőanyagcellás hajtásokat életben tartsák. Most még erősebb lesz a két márka összetartása, aminek a legfőbb oka, hogy Európában folyamatosan esik az akkumulátoros elektromos autók iránti kereslet.
A BMW egy egy tavalyi tűzeset kapcsán kezdte el vizsgálni az elektromos Mini Cooper EV-ket, majd arra a következtetésre jutottak, hogy az autó elektromos rendszere potenciálisan tűzveszélyes jelen állapotában. Több mint 12 ezer autóra írtak ki visszahívást.