
A Skoda bemutatta a legújabb páncélozott modelljét, mely nem csak a lövedékeket, hanem a gránátokkal dobálózást is bírja egy ideig. Persze, a legújabb csak képletesen értendő, hiszen az átalakítás az előző generációs Kodiaq szériára épül.
A Skoda bemutatta a legújabb páncélozott modelljét, mely nem csak a lövedékeket, hanem a gránátokkal dobálózást is bírja egy ideig. Persze, a legújabb csak képletesen értendő, hiszen az átalakítás az előző generációs Kodiaq szériára épül.
A kínai Leapmotor nemsokára megjelenik az európai piacon is, ráadásul egyből két elektromos modellt is kínálnak majd a vásárlóknak a Stellantis segítségével. A kis T03 a Dacia Spring ellenfele lesz, míg a C10 a Tesla Model Y olcsóbb alternatívája lehet.
Több mint 12 ezer EV9 modellt rendel vissza a Kia egy szoftveres frissítésre miután kiderült, hogy távirányított parkolás közben nem mindig fékezi meg a rendszer az autót akkor, amikor kéne. Eddig csak anyagi károkról tud a gyártó, személyi sérülésről szerencsére nem.
A Mercedes már egy ideje kínálja a 3-as szintű önvezető rendszerét a vásárlóknak, ám ez a funkció eddig csak 60 kilométeres óránkénti sebességig volt elérhető. Most ezen változtatnak, Németországban ugyanis jövőre már 95 km/órás tempónál is aktiválható lesz az önvezető, de még azért felügyeletet igénylő rendszer.
Bár eladó Dodge Challengereket lehet szép számmal találni a neten, az olyan azért ritka, melynek nincs meg gyakorlatilag a karosszériája. Pontosabban megvan, csak csövekből kialakítva.
Jim Farley, a Ford vezérigazgatója és John Lawler pénzügyi igazgató még tavaly jártak Kínában, hogy kipróbálják az egyik partnerük elektromos modelljeit. Mit tapasztaltak? A Wall Street Journal szerint nemes egyszerűséggel sokkot kaptak.
Ha létezik autó, amely távol áll az agresszív tuning világától, akkor az a Dacia Duster. A Carpoint most mégis kezelésbe veszi a modellt, ráadásul olyan irányba elmozdítva, amivel a legjobb ütőkártyáit veszti el.
A Lexus a GX legújabb generációjából faragott egy igazi golfautót. Nem a hagyományos értelemben vett golfkocsira kell gondolni, hanem egy a sport szerelmeseit kiszolgáló terepjáróra.
Belsőégésű már nincs, hibrid még nincs, az elektromos pedig nem igazán kell senkinek. Egy hónapra leállítják a Fiat 500 gyártósort Torinóban.
A Volkswagen immár harmadszor ír ki visszahívást az elektromos ID.4-es modellre, mert annak ajtajai maguktól kinyílhatnak. A problémát a kilincsek beázása okozza.