
Bizonyos tekintetben a nemrég piacra került Citroen C5X a legendás CX modell szellemi örököse. És ha már így van, miért is ne lehetne annak a stílusjegyeivel felruházni az autót? Kínában megcsinálták.
Bizonyos tekintetben a nemrég piacra került Citroen C5X a legendás CX modell szellemi örököse. És ha már így van, miért is ne lehetne annak a stílusjegyeivel felruházni az autót? Kínában megcsinálták.
Egy felülvizsgálat alkalmával szembesült azzal a problémával a Ford, hogy a 10 sebességes automata váltóból csavarok eshetnek ki, ami balesetveszélyes szituációkat eredményezhet. A hiba kijavításáig szüneteltetik a Bronco, Mustang és F-150 értékesítéseket, hogy ne torlódjanak tovább a várólisták.
A Volkswagen Touareg ugyan még nem tart generációváltásnál, de a ráncfelvarrás mindenképpen indokolt. Most ez meg is fog történni. Néhány apróság mellett a fényekre helyezik a hangsúlyt a gyáriak.
A Ford egy rutinellenőrzéskor jött rá arra, hogy baj lehet az F-150 Lightning akkumulátor csomagjával. Le is állították a gyártást, amíg nem javítják ki a hibát.
A Brabus kimondottan új szereplőnek számít a kétkerekű tunerek világában, de azért nem aprózzák el a dolgokat. Most a KTM 1290 Super Duke R EVO kapott általuk egy kimondottan látványos átalakítást.
A Tesla gyors árcsökkentési stratégiájára már több gyártó is válaszolt. Volt, aki ugyancsak elkezdte megnyirbálni az árakat, míg mások nem látják ezt egyelőre szükségesnek. Az utóbbi csoportba tartozik a Volvo is, akinek elmondása szerint sosem ment ilyen jól az elektromos biznisz, ezért semmi indok nincs az árak kozmetikázására.
Ahogyan azt már megszokhattuk, az AMTS-en minden évben kiállítanak egy igazán legendás autót is. Többnyire olyat, amiből csak egy létezik a világon. Idén sem lesz ez másként, ráadásul az S1 Hoonitron nem csak a technikai részletei miatt érdekes, hanem van egy szomorú apropója is: ez Ken Block utolsó elkészült őrült versenygépe.
A BMW i4 már képes a felhőalapú frissítésre, azaz nem kell egy újabb szoftver verzióért bemenni a kereskedésekbe. Arra viszont vigyázni kell, hogy hol kezdünk neki a frissítésnek.
Egy 1969-es Chevrolet Camaro már önmagában izgalmas. Na de mi van akkor, ha egy kicsit modernizáljuk a megjelenését és alá teszünk egy LS7 V8-as motort, mely közel 1200 lóerő leadására képes? Akkor egy igazi álomgép születik meg.
A Little Car Company arról ismert, hogy neves klasszikusok modelleket tesz elérhetővé gyerekek számára. Most a Ferrari Testa Rossa átiratukat gondoltak tovább, azaz itt versenycsomaggal ellátott elektromos verzió.