
A Volkswagen az ID.3 modellel lépett be igazán az elektromos autók világába. Mintha csak tegnap lett volna a nagy premier, pedig azóta már eltelt négy év. Persze, szó sincs kiöregedésről, de azért meglépték a kötelező ráncfelvarrást a németek.
A Volkswagen az ID.3 modellel lépett be igazán az elektromos autók világába. Mintha csak tegnap lett volna a nagy premier, pedig azóta már eltelt négy év. Persze, szó sincs kiöregedésről, de azért meglépték a kötelező ráncfelvarrást a németek.
A Hyundai i10 ráncfelvarrása igencsak visszafogottra sikerült, de a sok kis apró változtatásnak köszönhetően mégis érezhetően felfrissült a kis városi járgány.
Az Alfa Romeo vezetősége erősítette meg, hogy 2025-ben érkezik meg a Giulia legújabb generációja már tisztán elektromos hajtásláncokkal. A Quadrifolio verzió akár 1000 lóerős is lehet.
Bár a hivatalos menetteljesítmény adatok alapján sejteni lehetett, hogy a Pininfarina Battista képes lehet megdönteni negyedmérföldön a Rimac Nevera 2021-es rekordját, ám a hivatalos mérésre egészen idáig kellett várni.
A Mitsubishi egy évvel ezelőtt jelentkezett egy különös elképzeléssel, egészen pontosan a Ralliart Outlander tanulmánnyal. Most kiderült, hogy nem csak egy egyszeri stílusbemutatóról volt szó, hanem jövőre tényleg megjelenik a palettán a teljesítményre kihegyezett Outlander.
A Ford komolyan veszi az elektromos autók hatótáv növelését. Még a hőmenedzselést sem hagyják ki a képből, azaz a jövőben nem a hagyományos légbefúvós megoldást alkalmaznák a fűtéshez, hanem inkább megnövelnék a fűtőszállal ellátott területek számát.
A Bentley is elindul a villanyosítás egyre szűkülő útján, amibe az olyan benzinfaló szörnyetegek, mint a 20 éve bemutatott W12-es erőforrás, már egyszerűen nem férnek bele.
A Ferrari alig pár napja mutatta be az SF-23 versenyautóját, mellyel idén képviselteti magát a száguldó cirkusz világában. Most éppen az újdonság promóciós forgatása zajlik, melynek kapcsán egy másik autó is reflektorfénybe került.
A Mercedes és a Moncler divatcég összebútorozásából született meg egy igencsak különleges autó. A Project Mondo G osztály pufidzsekit kapott és meglepően jól áll neki.
A Toyota már két éve jelentette be egy tanulmány kapcsán, hogy ultrakönnyű középmotoros sportkocsit szeretne elhelyezni a palettában. Most újabb részletek szivárogtak ki, amik szerint a hajtásláncot Suzuki és a Daihatsu hozza össze, míg minden más a Toyota sajátja lesz.