
Tavaly már egyszer belefutott a Tesla abba, hogy Kínában eltiltották a gyártó modelljeit a katonai komplexumoktól. Most egy komplett városrészbe nem hajthatnak be Elon Musk autói.
Tavaly már egyszer belefutott a Tesla abba, hogy Kínában eltiltották a gyártó modelljeit a katonai komplexumoktól. Most egy komplett városrészbe nem hajthatnak be Elon Musk autói.
Szinte hihetetlen, de már 40 éve annak, hogy bemutatkozott az Opel Corsa legelső generációja. A németek kisautója hosszú utat járt be azóta, voltak bőven sikersztorik is ezekben az évtizedekben. Az ünneplési alkalom tehát adott, be is mutattak gyorsan egy különleges limitált szériát a gyáriak.
Egy 1990-es Fiat Tipo nem tartozik a különleges klasszikusok közé. Persze egy-egy jobb állapotú példánynak most már kezd feljebb kúszni az ára, de azért még nem beszélhetünk igazán ritkaságokról. Kivéve, ha az adott darab személyesen Nigel Mansell tulajdonát képezte.
A tavaly már megmutatott új emblémát kapta meg most a Dacia minden jelenleg futó modellje. Cserélték a hűtőrácsokat is, illetve jön a korábban belengetett sebességkorlátozás.
A Fiat a legendás 127-es modell utódjaként mutatta be az Uno szériát. A jellegzetes kocka karosszériával megalkotott kisautót sikerült is sikerre vinni, bár ehhez nem kis munka kellett.
Az Audi nemrég jelentette be, hogy az A1 és a Q2 utódmodell nélkül szűnik meg. Ez nem jelenti azt, hogy nem kínálnak kompakt modelleket a jövőben. Az A3 lesz a belépő szint, ráadásul több új modell is érkezik majd ebbe a szegmensbe.
A 80-as években az angol autóiparnak úgy kellett már egy újabb sikeres kisautó, mint egy darab kenyér. Az Austin magára is vállalta a feladatot, így megszületett a Metro, melynek ugyan voltak érdekes részletei, sosem lett olyan híres, mint a legendás előd, a Mini.
Bár, a Rimac és a Bugatti összefonódása azt sejtetné, hogy rátér az elektromos útra a neves francia szupersportkocsi gyártó, ez csak részben lesz igazi Mate Rimac beszámolója szerint. Egy olyan jövőképet vázolt fel a horvát elektromos gyártó feje, amin mindenki csak nyerhet.
Technikai információkat alig árultak el, ráadásul csupán egyetlen képet tettek közzé róla, de a Cupra lerántotta a leplet a következő nagy dobásáról. A Terramar ráadásul itt nálunk készül majd az Audi győri üzemében.
Az Autobianchi A112 még nem is a hetvenes, hanem a hatvanas évek szülötte. Project X1/2 néven már az évtized közepén megfogalmazódott a koncepciója, autó pedig 1969-re lett belőle. Nem is akármilyen.