 
		Egy olasz formatervező iskolával összeállva alkotta meg a Suzuki a Misano EV tanulmányt, melynek egyes elemei a motorkerékpárok világát eleveníti fel.
 
		Egy olasz formatervező iskolával összeállva alkotta meg a Suzuki a Misano EV tanulmányt, melynek egyes elemei a motorkerékpárok világát eleveníti fel.
 
		Érdekes és hasznos funkciót kapott a Ford F-150 legújabb generációja. Akár a hátsó lámpából is leolvasható, hogy a plató terhelhetőségét mennyire használtuk ki.
 
		A Volkswagen az elektromos ID modellcsaládnál sem mond le az erősebb, gyárilag tuningolt változatokról. Ezek GTX elnevezéssel kerülnek bemutatásra és először az ID.4 kap ilyen átiratot.
 
		A Honda leleplezte a Honda Civic legújabb generációját, mely első körben szedánként mutatkozott be turbós és szívó benzines motorokkal.
 
		A Ford az elektromos autózást nem veszi félvállról, legalábbis tanulmány szinten biztosan nem. Most megmutatták, hogy versenyzik egymással egy 1400 és egy 1500 lóerős villanyos Mustang!
 
		A Rolls-Royce idén leveszi az amerikai palettáról a Wraith és a Dawn modelleket, ám a világ többi részét egyelőre még pár évig megmarad a kabrió és a kupé. Felmerült, hogy elektromos lehet a következő generáció.
 
		Egy utolsó nekifutással még kiad egy ízig-vérig benzines modellt a Lotus, majd aztán végleg átáll az elektromos termelésre.
 
		Az nem kérdés már, hogy az R8 és a TT a jövőben elektromos modellként szerepel majd az Audi palettáján. A gyáriak azonban még több változtatást akarnak, hiszen szerintük a változó vásárlói igényeket kell követni az autók fejlesztésével.
 
		A Honda bemutatta az új belső dizájnra fontakozó irányzatát, melyet csak „egyszerűség és valami” néven emlegetnek a gyáriak. A lényeg a minél átláthatóbb és tágasabb környezet kialakítása.
 
		Jön a Renault modelljeiben is a 180 km/órás sebesség korlátozás, illetve a franciák egy olyan rendszer bevezetését is tervezik, mely az időjárási és útviszonyokat is figyelembe veszi a megfelelő sebesség kiválasztásához.