
A Fiat Panda harmadik generációja már 12 éve van jelen a piacon, így önmagában is elég retro jelenségnek számít. Viszont most kiadtak belőle egy limitált verziót, mely szemléletében egészen az 1983-as kezdetekig nyúlik vissza.
A Fiat Panda harmadik generációja már 12 éve van jelen a piacon, így önmagában is elég retro jelenségnek számít. Viszont most kiadtak belőle egy limitált verziót, mely szemléletében egészen az 1983-as kezdetekig nyúlik vissza.
A Renault leleplezte a legújabb zászlóshajóját, mely a kupé-SUV szegmens képviselőjeként lép piacra még idén. A Rafale kizárólag hibrid hajtással lesz elérhető.
Már egy ideje tudni lehet, hogy a Toyota egy kimondottan elektromos autókba szánt manuális váltón dolgozik. Most a márka sportrészlege, a Gazoo Racing is beszállt a fejlesztésbe, vagyis a szoftveresen előállított váltás illúziója jelen lehet a jövő GR modelljeiben is. Az elektromos autózás teljesen más élményt ad, mint egy klasszikus járgányt terelgetni. Egy sokkal sterilebb […]
A német gyártó a jövőben alaposan ráfekszik a profitra, azaz kevesebb, de keresettebb modellekkel képviselteti majd magát a piacon. Ez például az Arteon végét is jelenti, de ami marad, ahhoz is kevesebb konfigurációs lehetőséget kínálnak majd a gyáriak.
Míg a Tesla kénytelen egyre inkább tolni a Cybertruck megjelenését, más gyártók sorra érkeznek a saját elektromos pickup megoldásaikkal. Már olyan gyártók is szóba jönnek, melyek teljesen új szereplők a piacon.
Ez a hét sem telhet el kínos luxusautó-visszahívás nélkül. Ezúttal a Bentley Bentayga tulajdonosoknak kell meglátogatniuk a szervizeket azért, hogy nehogy elszabaduljanak a hátsó ülések.
Miután a gyáriak számtalan verziót és limitált szériát bemutattak már belőle, a VW ID.Buzz szépen lassan beszivárog a tuningos körökbe is. Most például az Irmscher mutatta be a saját elképzelését.
A Mitsubishi a Renault márkával kötött együttműködés részeként dobja piacra az új Colt generációt, mely nemes egyszerűséggel egy átlogózott jól felszerelt Renault Clio lesz.
A Toyota Le Mans-ban egy teljesen új Prius átgondolással jelentkezik majd. Egy versenyautó koncepciót visznek Franciaországba a japánok, mely lényegében a GRMN Prius előfutárjaként fogható fel.
A Peugeot bemutatta azt az új műszerfal-elrendezést, mely a 3008-as legújabb generációjában debütál, de a későbbiekben minden francia modellnek a sajátja lesz. Gigantikus „lebegő” kijelző határozza meg az összképet, fizikai értelemben vett gombok alig maradnak.