
Egy ideje már promózza a Lancia az új sportkocsi tanulmányát, most viszont végre le is rántotta róla a leplet. Itt a Pu+Ra HPE koncepció, mely a múlt elemeit vértezi fel modern megoldásokkal.
Egy ideje már promózza a Lancia az új sportkocsi tanulmányát, most viszont végre le is rántotta róla a leplet. Itt a Pu+Ra HPE koncepció, mely a múlt elemeit vértezi fel modern megoldásokkal.
Egy Ázsiában már bejáratott modellt hoz nemsokára Európába a Lexus. Ez az LM kisbusz lesz, melynek továbbfejlesztett változata egy hét múlva mutatkozik be a Shanghai Auto Show keretein belül.
A Bentley idén duplán is ünnepel a Le Mans-i 24 órás versennyel kapcsolatban. Egy limitált szériás Continental GT modellel tisztelegnek a verseny fennállásának 100 éves évfordulója előtt, de egyben megemlékeznek a 20 évvel ezelőtti gyári győzelmükről is.
A Rolls-Royce már korábban megmutatta az első elektromos autóját, ám a gyári fotókon előszeretettel mutogatják a kocsit feltűnő színekkel. A gyáriak azonban úgy néz ki, hogy számolnak azokkal is, akik inkább a sötétebb hangulatot szeretik.
Egy 20 éves autónál már nem igazán megszokott, hogy a gyártó visszahívást ír ki. Persze, ha egy olyan ikonikus szupergépről van szó, mint a Porsche Carrera GT, a helyzet teljesen más. A németek a felfüggesztés gömbcsuklóinak élettartamával nincsenek kibékülve.
Nem sokkal az elektromos Explorer után máris itt van egy újabb teljesen villanyos Ford. A haszongépjármű család bővült a Transit Courier elektronvadász változatával.
A Mercedes AMG Vision Gran Turismo adta az ötletet az amerikaiaknak, hogy elkészítsenek egy duplaturbós V8-as erőforrással szerelt sportkocsit. Ez az Erebos X, mely potom 1,5 millió dolláros árcédulával rendelkezik.
Új szintre lépett a török autóipar, miután hivatalosan is elkészült az első elektromos Togg T10X modell, melyet nem más, mint az elnök, Recep Tayyip Erdogan kapott meg.
Bár még mindig egy sosem megvalósuló projektnek tűnik a Tesla Cybertruck, a fejlesztés azért szépen csöndben folyik a háttérben. Mennyire van kész az autó? Annyira, hogy már meg is kezdték a törésteszteket, amiről videó is készült. Egy olyan videó, amiben csak a lényeget nem láthatod.
A Ford tavaly még büszkén hirdette, hogy sikerült bevinniük az elektromos F-150 árát 40 ezer dollár alá. Nem tartott azonban sokáig a lendület, ma már ugyanis 60 ezer dollárt kell minimum fizetni az autóért. A gyártó az anyagárakra és a logisztikai fennakadásokra hivatkozik.