
Egy olasz startup vállalkozás első modellje az az elektromos SUV, mely ott rugaszkodik el a klasszikus megoldásoktól, ahol csak tud. Egy pillanat alatt szórakoztató és konferencia-központtá alakul át az Aehra beltere.
Egy olasz startup vállalkozás első modellje az az elektromos SUV, mely ott rugaszkodik el a klasszikus megoldásoktól, ahol csak tud. Egy pillanat alatt szórakoztató és konferencia-központtá alakul át az Aehra beltere.
A Bentley az autóiparban először kínál 3D nyomtatással megalkotott arany díszítést a Mulliner Batur szériához. Az aranyat fenntartható forrásból szerzik meg, hogy ezzel ne terheljék tovább a környezetet.
A BAC Mono-t sosem szánta a gyártó egy túlságosan nagy szériaszámban készülő darabnak, de még ennek fényében is meglepő, hogy még csak most készült el a 150. példány belőle. Az ünnepi példány egyedi megjelenést és felszereltséget kapott.
A Toyota egy thaiföldi prezentáció alatt rukkolt elő egy eddig nem látott koncepcióval, mely lényegében a legendás Hilux elektromos előfutárjának tekinthető.
A BMW új márkaarculata sokak szerint az átlagnál is megosztóbb. Tudják ezt a bajorok is, akik igyekeznek a legtöbbet kihozni a gigantikus méretű hűtőrácsokból. A Tokiói Autószalonon például megvillantják az eddig készült legnagyobb BMW-veséket.
A Stellantis két évnyi piaci jelenlét után döntött úgy, hogy először hozzányúl az Opel Mokka elektromos változatához. Dizájn szinten nem történt változás, a villanyos hajtás viszont minden tekintetben többet tud.
Bár néhány gyártó a villanyosítás miatt elengedte a nagynevű gyári tuningos modelleket, a Honda kitart a Type R vonal mellett is. Elektromos vagy belsőégésű? Ez még nyitott kérdés a japán márka szerint.
A Porsche vezérigazgatója jelentette be, hogy egy új projekten dolgoznak a márka szakemberei, melynek a végeredménye egy minden eddiginél gyorsabb és erősebb modell lesz.
Csupán 150 példányt dob piacra a Maybach abból az S 680 átiratból, melyhez a témát a divat és az elegancia szolgáltatta. A gyártótól megszokott fényűzést kínál a “Haute Voiture” széria.
A Maserati hivatalosan is leleplezte a Formula E szériába szánt versenyautóját, mely egyben a márka első teljesen elektromos versenygépe is. A jellegzetes kék járgányt már jövő év elején láthatjuk versenykörülmények között is.