
Megannyi halogatás után végre megkezdődött a termelés a Tesla első európai gigaüzemében. A Berlin melletti gyáregység megnyitóján természetesen Elon Musk is jelen volt, sőt, még egy kis extra produkcióval is szórakoztatta a jelen lévőket.
Megannyi halogatás után végre megkezdődött a termelés a Tesla első európai gigaüzemében. A Berlin melletti gyáregység megnyitóján természetesen Elon Musk is jelen volt, sőt, még egy kis extra produkcióval is szórakoztatta a jelen lévőket.
A BMW az új 7-es szériával együtt mutatja be a teljesen elektromos változatot is, melyet nemes egyszerűséggel úgy emlegetnek, mint a világ első teljesen elektromos luxusszedánja.
Létezik még egy autó – meghúzódva a mai guruló tabletek vezetési élménytől távoli világában – amely könnyű súlyával, őszinteségével és a vezetés örömét elérhető áron kínálva életben tartja a reményt a lassan elfogyó autóbuzikban. Azokban, akik élvezik, ahogyan eljutnak A-ból B-be, vagy A-ból A-ba, vagy akár körbe-körbe.
Kezd mind inkább ritkaságszámba menni, ha egy autómárka szalonjába be tudunk sétálni csak úgy, kiválasztani a nekünk kellemes színt, motort és felszereltséget, befizetni a pénzt, és alig pár hét múlva megkapni a kocsit. Manapság megint kezdik években mérni az új autóhoz jutás idejét, de már nemcsak a vasfüggönyön innen, hanem azon túl is. Ja persze, hiszen vasfüggöny sincs már, nyilván emiatt terjedt át tőlünk Nyugatra az áruhiány.
A BMW a fanatikusok régi vágyát teljesíti azzal, hogy felveszi a 3-as kombit is az M-es palettára. Ezzel nemsokára a 3-as széria történetében először szerepel majd a puttonyos változat az „elit” kategóriában.
Az Opel Crossland jelenlegi generációja nem friss modell, ez érződik is rajta. Természetesen most megkapta a németek új arculati elemeit, de ez vajon segíthet életben maradni az egyre telítettebb szegmensben? Felemás érzelmekkel búcsúzunk a tesztautótól.
A BMW X5 európai szemmel nem számít kis autónak, sőt, a nagyobb SUV modellek közé sorolhatjuk a helyi piacon. Vannak helyek, ahol azonban nem elégszenek meg ennyivel a vásárlók. Ilyen Kína is.
Miközben az Arteon Plug-in hibridet teszteltem, nem tudtam szabadulni a gondolattól, hogy tulajdonképpen ugyanúgy viselkedünk, mint galamb a sakktáblán, azaz szétszórtjuk a bábukat a táblára piszkítunk és még győzelmi táncot is járunk örömünkben.
Szépnek szép, Opelnek meg nagyon Opelnek tűnik, ha a jelen idő legütősebb márka-formajegyeit nézem – a Vizor nevű, fekete, meredek peremes maszkot az orrán, a hosszanti gerincet a kagylóhéj-géptetőn, a sallangmentesített, szögletes karosszériát, s a hokiütő formájú nappali fényeket… Ránézésre a legtöbbünknek az ugrik be – kéne.
Nem sokkal azután, hogy a G osztály kapcsán értékesítési szünetet rendelt el a Mercedes, nagyon úgy néz ki, hogy az E osztály esetén is ez a helyzet alakult ki. Egyelőre csak Németországban állították le az értékesítést, mert egyszerűen a jelenlegi helyzetben nem bírják tartani az iramot a vásárlókkal.