 
		A Stellantis két évnyi piaci jelenlét után döntött úgy, hogy először hozzányúl az Opel Mokka elektromos változatához. Dizájn szinten nem történt változás, a villanyos hajtás viszont minden tekintetben többet tud.
 
		A Stellantis két évnyi piaci jelenlét után döntött úgy, hogy először hozzányúl az Opel Mokka elektromos változatához. Dizájn szinten nem történt változás, a villanyos hajtás viszont minden tekintetben többet tud.
 
		Bár néhány gyártó a villanyosítás miatt elengedte a nagynevű gyári tuningos modelleket, a Honda kitart a Type R vonal mellett is. Elektromos vagy belsőégésű? Ez még nyitott kérdés a japán márka szerint.
 
		A Porsche vezérigazgatója jelentette be, hogy egy új projekten dolgoznak a márka szakemberei, melynek a végeredménye egy minden eddiginél gyorsabb és erősebb modell lesz.
 
		Csupán 150 példányt dob piacra a Maybach abból az S 680 átiratból, melyhez a témát a divat és az elegancia szolgáltatta. A gyártótól megszokott fényűzést kínál a “Haute Voiture” széria.
 
		A Maserati hivatalosan is leleplezte a Formula E szériába szánt versenyautóját, mely egyben a márka első teljesen elektromos versenygépe is. A jellegzetes kék járgányt már jövő év elején láthatjuk versenykörülmények között is.
 
		A Ford a GT harmadik generációját egy egyedi versenyautó szériával dobja fel. Az Mk IV minden tekintetben az eddig legerősebb és legjobban kezelhető GT modell.
 
		A holland Donkervoort csaknem egy évtizede jelentkezett utoljára kimondottan új modellel. Most végre megint megmutatták, hogy mire képesek. Az F22 félezer lóerőt kínál egy kimondottan könnyű felépítésű sportkocsi mellé.
 
		A Lucid nem régóta van a piacon az Air modellel, mely kimondottan nagy érdeklődést generált az első időkben. Azóta viszont sorra fordulnak el a megrendelők az amerikai gyártótól, amely ennek hatására agresszív üzletpolitikára váltott.
 
		A Cupra Tavascan piaci bevezetésével a Volkswagen-csoport is csatlakozik azokhoz a gyártókhoz, akik Kínában gyártott elektromos autót is értékesítenek az európai piacon.
 
		Jelen állás szerint a teljes villanyosítást a Lamborghini sem kerülheti el a jövőben. Ez komoly változást jelent a neves gyártó életében, amely ezek után is szeretné megőrizni azokat az értékeket, ami miatt a rajongók kitartanak mellettük. Stephan Winkelmann szerint négy kritériumnak kell megfelelniük továbbra is.