Új

Család, üzlet, kikapcsolódás: T7 Multivan

A Volkswagen Multivan története az 1979-ben bemutatott T3-as szériájú Transporterig nyúlik vissza.  A Multivan volt az igazi, nagycsaládos svájcibicska: soküléses, tágas, variálható belső tér.  Miben tudott még többet a konkurenseinél? A gyártás kezdetétől választható volt benzinmotor is a dízel üzeműek mellé, a vízhűtéses boxerek erősek voltak és a motorzaj alig szűrődött be az utastérbe, főleg megpakolt csomagtér esetén. A kor kishaszongépjárművei közül kiemelkedő utazási komfortot nyújtott a Volkswagen Multivan. Ugorjunk az időben, a 2022-ben már sokkal több kell a Multivan ígérethez, nézzük mit tud a legújabb T7.

Tovább

A Mercedes az EQ modellcsalád fejlesztésével erőteljesen menetel az elektromos jövő felé. Most még azonban szerencsére akad egy-két ínyencség a benzingőz szerelmeseinek is. Ilyen például a kimondottan versenypályára szánt és egészen limitált szériában készülő Mercedes‑AMG GT Track Series.

Tovább
Megint van igazi Citroen!- Citroen C5X bemutató

Amikor az új Giuliát bemutatta az Alfa Romeo, mindenki visszafojtott lélegzettel várta: vajon képes lesz-e a frissen elénk tett hátsókerekes autó felnőni ahhoz a legendához, amit a hatvanas évek Giuliái súlyos örökségként maguk után hagytak? Legalább mi, az újságírók fellélegeztünk akkor. Műszaki és élvezeti értelemben a Giulia a legjobb autó, amit ma gyártanak, pláne azon az áron, amennyiért mérik.

Tovább
Az utolsó szalmaszál?- Toyota GR86 bemutató

Létezik még egy autó – meghúzódva a mai guruló tabletek vezetési élménytől távoli világában – amely könnyű súlyával, őszinteségével és a vezetés örömét elérhető áron kínálva életben tartja a reményt a lassan elfogyó autóbuzikban. Azokban, akik élvezik, ahogyan eljutnak A-ból B-be, vagy A-ból A-ba, vagy akár körbe-körbe.

Tovább

Kezd mind inkább ritkaságszámba menni, ha egy autómárka szalonjába be tudunk sétálni csak úgy, kiválasztani a nekünk kellemes színt, motort és felszereltséget, befizetni a pénzt, és alig pár hét múlva megkapni a kocsit. Manapság megint kezdik években mérni az új autóhoz jutás idejét, de már nemcsak a vasfüggönyön innen, hanem azon túl is. Ja persze, hiszen vasfüggöny sincs már, nyilván emiatt terjedt át tőlünk Nyugatra az áruhiány.

Tovább