Amerikában egy GT1 néven futó cég nem mindennapi Ford GT átiratot mutatott be. Az 1500 lóerős szörnyetegből csupán 30 darabot gyártanak, mert anno ennyi plusz vázat sikerült megszerezni a Ford-tól.
Amerikában egy GT1 néven futó cég nem mindennapi Ford GT átiratot mutatott be. Az 1500 lóerős szörnyetegből csupán 30 darabot gyártanak, mert anno ennyi plusz vázat sikerült megszerezni a Ford-tól.
Január legelejére ígér egy új elektromos bemutatót a Volkswagen. Hogy pontosan melyik ID modell érkezik, azt egyelőre nem árulták el, de nagyon úgy néz ki, hogy végre bemutatkozik az elektromos szedánjuk.
Egy Lamborghini Aventador SVJ már magában különleges darabnak számít, ám némi egyedi festéssel még tovább fokozható az érdekességi faktor. Talán ezért is engedte ennek a példánynak a tulajdonosa, hogy egy olasz művész kiélje alkotási vágyát a kocsi külsején.
A Lancia nemrég leplezte le az új márkaarculatát, melynek keretén belül bemutatták a következő emblémájukat és egy szobrot, mely elméletileg a gyártó új formai irányzatát hordozza magán. Egy lelkes dizájner most ezt alakította át virtuálisan valami autószerűséggé.
Egy olasz startup vállalkozás első modellje az az elektromos SUV, mely ott rugaszkodik el a klasszikus megoldásoktól, ahol csak tud. Egy pillanat alatt szórakoztató és konferencia-központtá alakul át az Aehra beltere.
A Bentley az autóiparban először kínál 3D nyomtatással megalkotott arany díszítést a Mulliner Batur szériához. Az aranyat fenntartható forrásból szerzik meg, hogy ezzel ne terheljék tovább a környezetet.
A BAC Mono-t sosem szánta a gyártó egy túlságosan nagy szériaszámban készülő darabnak, de még ennek fényében is meglepő, hogy még csak most készült el a 150. példány belőle. Az ünnepi példány egyedi megjelenést és felszereltséget kapott.
A Toyota egy thaiföldi prezentáció alatt rukkolt elő egy eddig nem látott koncepcióval, mely lényegében a legendás Hilux elektromos előfutárjának tekinthető.
A BMW új márkaarculata sokak szerint az átlagnál is megosztóbb. Tudják ezt a bajorok is, akik igyekeznek a legtöbbet kihozni a gigantikus méretű hűtőrácsokból. A Tokiói Autószalonon például megvillantják az eddig készült legnagyobb BMW-veséket.
A Stellantis két évnyi piaci jelenlét után döntött úgy, hogy először hozzányúl az Opel Mokka elektromos változatához. Dizájn szinten nem történt változás, a villanyos hajtás viszont minden tekintetben többet tud.