
A Maserati is belépett azon gyártók közé, akik már kínálnak tisztán elektromos autót a vásárlóiknak. A neves olasz márka ráadásul nem egy SUV modellel kezdte meg a sort, hanem a GranTurismo palettát bővítették ki.
A Maserati is belépett azon gyártók közé, akik már kínálnak tisztán elektromos autót a vásárlóiknak. A neves olasz márka ráadásul nem egy SUV modellel kezdte meg a sort, hanem a GranTurismo palettát bővítették ki.
Az Audi vezetősége egy interjúban árulta el, hogy az elektromos korszakban is jelen lesznek azokban a szegmensekben, amikben most is jelen vannak, azaz tényleg nem csak SUV elektromosokban gondolkodnak, hanem például kombikban is.
20 év telt el a Porsche Cayenne bemutatója óta, ez idő alatt szinte az összes autómárka, beleértve a sport, illetve a luxusautókat gyártó cégeket is, jelenített már meg SUV-ot. A Ferrari is hasonlóképpen tett, noha ők nem hivatkoznak az új modelljükre így.
Aki szereti a régi sportos Opeleket, annak nem mond újat a GSE megjelölés. A többieknek legyen annyi elég, hogy egykoron a sportosabb modelleket jelölték ezzel a kombinációval a németek. Most visszatér a köztudatba a három betű, de más jelentéssel, mint eddig.
Michael Leiters éppen csak, hogy beleült a McLaren vezérigazgatói székébe, máris arra koncentrál, hogy miként lehetne tovább bővíteni a gyártó palettáját. Egy SUV modell érkezésében látja az igazi áttörést.
A Bentley egy olyan modellről rántotta le a leplet, mely alapvetően megy szembe az autóiparban mostanság látható folyamatokkal. A Mulliner Batur egy luxust is kínáló fenevad egy óriási W12-es benzines motorral az orrában.
A Stellantis cégcsoportba tartozik az Alfa Romeo és a Dodge is, így tulajdonképpen semmi meglepő sincs abban, hogy ami nálunk az olasz márka legújabb üdvöskéje, az a tengerentúlon egy amerikai gyártó kínálatába lett beillesztve.
A BMW már korábban is próbálkozott hidrogén üzemanyagcellás modellekkel, most viszont bejelentették, hogy 2025-ben befut a tömeggyártásra tervezett megoldásuk is. Természetesen Toyota segítséggel.
Nico Rosberg, Keke Rosberg fia, a 2016-os F-1-es szezon világbajnoka és újonnan Youtube tartalomgyártó vette át az első sorozatgyártásból kikerült Rimac Neverát. A 2000 lóerős, horvát szörnyre úgy hivatkozott az exvilágbajnok, mint az álom hiperautójára.
A Lada a Renault csoporttal való szakításuk után nem nagyon jelenített meg új autókat, illetve az eladások sem szárnyalnak a szankciók miatt, amiket Oroszországra szabtak ki, a háború miatt. Ugyanakkor ezek összeadva sem tántorították el a Ladát, hogy kihozzon egy új modellt, legalábbis egy koncepcióautót.