Egy új felmérés szerint a Tesla jelenleg a legnépszerűbb elektromos sportkocsi, legalábbis az online keresések és megjelenések tekintetében. A második helyre a Rimac Nevera áll, míg a harmadik helyet a Lotus újdonsága szerezte meg.
Egy új felmérés szerint a Tesla jelenleg a legnépszerűbb elektromos sportkocsi, legalábbis az online keresések és megjelenések tekintetében. A második helyre a Rimac Nevera áll, míg a harmadik helyet a Lotus újdonsága szerezte meg.
Ha azt mondjuk BMW, akkor sokaknak azonnal a bajor gyártó mostani jellegzetes formai irányzata ugrik be. Egyesek szerint nem éppen a legjobb irányba mozdult el ezzel a márka, ám annak vezetői szerint semmi sem véletlen.
Eddig is hosszú várólistákkal számolhattak az új autót vásárló ügyfelek az alkatrészhiány és a gyári leállások miatt, most azonban még rátesz a lapátra, hogy Európa egyik legnagyobb kikötőjében munkaerőhiány miatt gyűlnek csak a szállításra váró járgányok és alkatrészek.
Túl sokat egyelőre nem mutat a gyártó, de Amerikában már felbukkant egy másik modell is, melynek segítségével sok mindenre lehet következtetni a következő Subaru Impreza generációval kapcsolatban.
Ugyan a Volvo pontos részleteket még nem árult el a készülő elektromos zászlóshajójáról, annyit azonban már most lehet tudni, hogy a légellenállási tényező kérdését nem aprózták el a gyáriak.
Manapság érthető módon nem túl egyszerű az orosz autógyártás helyzete sem, de azért a nemrégi megalakult, kimondottan luxusautókkal foglalkozó Aurus nem fogja vissza magát a történések hatására sem. Itt a Komendant, az orosz Cullinan.
A Maserati is belépett azon gyártók közé, akik már kínálnak tisztán elektromos autót a vásárlóiknak. A neves olasz márka ráadásul nem egy SUV modellel kezdte meg a sort, hanem a GranTurismo palettát bővítették ki.
Az Audi vezetősége egy interjúban árulta el, hogy az elektromos korszakban is jelen lesznek azokban a szegmensekben, amikben most is jelen vannak, azaz tényleg nem csak SUV elektromosokban gondolkodnak, hanem például kombikban is.
20 év telt el a Porsche Cayenne bemutatója óta, ez idő alatt szinte az összes autómárka, beleértve a sport, illetve a luxusautókat gyártó cégeket is, jelenített már meg SUV-ot. A Ferrari is hasonlóképpen tett, noha ők nem hivatkoznak az új modelljükre így.
Aki szereti a régi sportos Opeleket, annak nem mond újat a GSE megjelölés. A többieknek legyen annyi elég, hogy egykoron a sportosabb modelleket jelölték ezzel a kombinációval a németek. Most visszatér a köztudatba a három betű, de más jelentéssel, mint eddig.