Miközben az Arteon Plug-in hibridet teszteltem, nem tudtam szabadulni a gondolattól, hogy tulajdonképpen ugyanúgy viselkedünk, mint galamb a sakktáblán, azaz szétszórtjuk a bábukat a táblára piszkítunk és még győzelmi táncot is járunk örömünkben.
Miközben az Arteon Plug-in hibridet teszteltem, nem tudtam szabadulni a gondolattól, hogy tulajdonképpen ugyanúgy viselkedünk, mint galamb a sakktáblán, azaz szétszórtjuk a bábukat a táblára piszkítunk és még győzelmi táncot is járunk örömünkben.
Szépnek szép, Opelnek meg nagyon Opelnek tűnik, ha a jelen idő legütősebb márka-formajegyeit nézem – a Vizor nevű, fekete, meredek peremes maszkot az orrán, a hosszanti gerincet a kagylóhéj-géptetőn, a sallangmentesített, szögletes karosszériát, s a hokiütő formájú nappali fényeket… Ránézésre a legtöbbünknek az ugrik be – kéne.
Nem sokkal azután, hogy a G osztály kapcsán értékesítési szünetet rendelt el a Mercedes, nagyon úgy néz ki, hogy az E osztály esetén is ez a helyzet alakult ki. Egyelőre csak Németországban állították le az értékesítést, mert egyszerűen a jelenlegi helyzetben nem bírják tartani az iramot a vásárlókkal.
A Bentley vezérigazgatója nemrég bejelentette, hogy a márka elektromos átalakulása megkezdődött, a jövőben nem kevesebb mint öt darab villanyos modellre is számíthatnak a vásárlók. Az első hangtalan Bentley tesztelése ráadásul még idén elkezdődik.
A Mercedes a chiphiányból adódó hosszú várakozási idők miatt leállította Európában a G osztály forgalmazását. Most azonban olyan információk szivárogtak ki, miszerint csak a felszereltségi szinteket gondolják újra, majd nemsokára megint megindulhat a rendelések felvétele.
A VW ID.BUZZ tanulmány szinten már megmutatta magát, most viszont közel állunk a szériagyártásra érett változat leleplezéséhez. Annyira, hogy már ki is szivárogtak a villanyos kisbusz belsejéről készült képek.
Elektromos jövő blablablablablabla elektromos jövő blablablabla elektromos jövő blablablabla benzines sorhat turbó, hoppá, új dízelmotorcsalád hoppá! Azért nem estek át teljesen még a ló másik oldalára itt, az átmenetet tényleg annak gondolják, nem kivégzésnek. Lám, van még ilyen.
Lóerők tekintetében nem ad többet, mégis kihegyezettebb fegyver lett a Toyota Yaris új csúcsváltozata, a 2022-es GRMN kivitel. Csupán 500 példányt hoznak össze belőle a japánok.
Javában dübörög a Tokiói Autószalon, ahol számtalan különlegességgel találkozhatnak az érdeklődők. Ilyen például a NATS Nissan Leaf átirata is, mely azt hivatott bemutatni, hogy miként néz ki a jövő fiataloknak szánt autója. Hidd el, mi még nem vagyunk felkészülve rá!