
Az elektromos mobilitás és áruszállítás egyre nagyobb szerepet kap a közlekedésben, így szépen lassan a nagyobb autógyártók is ráállnak erre a vonalra. A Toyota például most egy elektromos teherkerékpárral bővítette a palettáját.
Az elektromos mobilitás és áruszállítás egyre nagyobb szerepet kap a közlekedésben, így szépen lassan a nagyobb autógyártók is ráállnak erre a vonalra. A Toyota például most egy elektromos teherkerékpárral bővítette a palettáját.
Volker Wissing német közlekedési miniszter a helyi médiának beszélt arról, hogy milyen változásokat hozhat az elektromos autók terjedése. Szerinte a jövőben értelmetlenné válik a sebességkorlátozás az autópályákon, de mindezek ellenére további bővítésekre lesz szükség ezen útszakaszok tekintetében.
A Ferrari a villanyosítás korában sem akar lemondani a hangzásról, ezért már nagy erővel dolgoznak egy a csendes suhanást megszüntető megoldáson. Nem egy független hangszóróról van szó, hanem az olaszok az elektromos motor hangját akarják átalakítani.
A Volvo kimondottan az ázsiai piacra készül egy különlegességgel, egészen pontosan egy elektromos buszlimuzinnal.
Nem is olyan régen a semmiből bukkant elő az Izera, mely egy új lengyel autóipari szereplő a piacon. Vagy legalábbis lesz, ugyanis az első modelljük jelenlegi tervek szerint 2025-ben érkezik, Geely alapokra felhúzva.
A Smart eddig a parányi városi járgányairól volt híres, ám a kínai óriás Geely-vel összefogva megalkották az első SUV modelljüket is, mellyel egyszerre próbálnak szerencsét az európai és az ázsiai piacon.
Kínában nem újdonság a Dongfeng által forgalmazott Seres SF5 modell, hiszen ott már 2019-ben bemutatkozott a hibrid és elektromos formában elérhető SUV. Európában viszont még nem igazán találkozhattunk vele, de ez fog megváltozni 2023-ban.
A Brüsszeli Autószalonon élőben is megmutatta magát a Lotus következő nagy dobása, az Eletre. Ráadásul nem is akárhogyan, hanem mindjárt a legerősebb, R változatot hozták el a gyáriak.
Ahogyan minden évben, az Euro NCAP idén is összesítette a tavalyi év törésteszt eredményeit. A Hyundai új elektromosa lett a legbiztonságosabb a nagyméretű családi kategóriában.
A Mercedes az elektromos paletta felépítéséhez hozta létre az EQ márkanevet. Belső informátorok szerint azonban a jövőben nem lesz már szükség rá, így már jövőre elkezdődhet szépen lassan a megjelölés elhagyása.