A dingolfingi gyáregység mellett a lipcsei BMW üzem is becsatlakozik jövőre az akkumulátor gyártásba. Ez egyben azt is jelenti, hogy egyre komolyabban készül a BMW a villanyos átállásra.
A dingolfingi gyáregység mellett a lipcsei BMW üzem is becsatlakozik jövőre az akkumulátor gyártásba. Ez egyben azt is jelenti, hogy egyre komolyabban készül a BMW a villanyos átállásra.
Kimondottan a Kia és Hyundai tulajdonosok számára építi ki a koreai gyártó Európában a KiaCharge elektromos töltőhálózatot, mely hibrid és tisztán elektromos járművek „tankolására” egyaránt alkalmas lesz.
Bár néhány héttel ezelőtt arról számolhattunk be, hogy a Nikola startup cég biztos hátszélre lelt a General Motors személyében, most viszont kiderült, hogy nem minden teljesen kerek az elektromos-üzemanyagcellás célokat maga elé kitűző márkánál.
A Hyundai elektromos almárkájaként piacra lépő Ioniq most először mutat meg egy terméket. Egy olyan terméket, mely még nincs kész, de megmutatja, hogy miként képzelik el a jövő elektromos autó belsőjét a gyáriak.
Bár legutóbb azon az állásponton volt a Rolls-Royce, hogy a jelenlegi akkumulátor technológia nem képes kiszolgálni a márka elektromos igényeit, most a gyár vezérigazgatója mégis ígéretet tett egy tisztán elektromos modellre még 2030 előtt.
Megtartotta éves Battery Day rendezvényét/sajtótájékoztatóját a Tesla, Elon Musk pedig fellebbentette a fátylat a jövő fejlesztéseiről. Az új Tesla-cellák és akkumulátorok ötször akkora kapacitást ígérnek ugyanakkora térfogat mellett.
Alig pár nappal az után, hogy Anglia előbbre hozta öt évvel a belsőégésű motorokkal szerelt autók betiltását, Kalifornia kormányzója is drasztikus lépést jelentett be. Az amerikai államban a tervek 2035-ben lépik majd meg a kipufogós járgányok tilalmát.
Angliában született meg annak az ötlete, hogy a környezetszennyező mivoltja miatt ki kell tiltani az utakról a hagyományos belsőégésű motorral szerelt autókat. Először 2040-re tűzték ki a határidőt, most már 2030 is tartható időpontnak látszik.
Skóciába a döntéshozók szeretnének minél hamarabb átállni a villanyos közlekedésre, de tudják, hogy ezt nem lehet lenyomni így az emberek torkán állami segítség nélkül.
A Mercedes az elektromos hajtások mellett látja a lehetőséget még az üzemanyagcellás megoldásokban is. Ezt támasztja alá a legújabb tanulmányuk mely lényegében egy hidrogénnel hajtott áramvonalas kamion.