
Dizájn tekintetében nem igazán beszélhetünk komoly változtatásokról, a belső térben viszont megváltozott pár igencsak fontos részlet a Range Rover Velar modellfrissítéssel.
Dizájn tekintetében nem igazán beszélhetünk komoly változtatásokról, a belső térben viszont megváltozott pár igencsak fontos részlet a Range Rover Velar modellfrissítéssel.
A Suzuki Swace lényegében egy átemblémázott Toyota Corolla kombi, így várható volt, hogy a testvérmodell ráncfelvarrása után a Suzuki esetében is változások lesznek.
A Toyota a Prius legújabb generációjával több szempontból is szintet lépett, hiszen nem csak a sorozat legjobban kinéző darabját, hanem egyben az eddigi legerősebbet is letették az asztalra a japánok. Ez még tovább fokozódik a jövőben, ugyanis a Gazoo Racing is kezelésbe veszi a konnektoros hibridet.
Egy ideje már tudni lehetett, hogy készül, most viszont hivatalosan is bemutatkozott az E-Ray, a világ első hibrid Corvette modellje, mely mellesleg egyben a széria leggyorsabb tagja is.
Csaknem 10 évnyi kihagyás után ismét visszatért a Wankel-motor a Mazda palettájára. Persze, most nem egy sportkocsiról van szó és nem is hagyományos értelemben vett erőforrás szerepet tölt be a megoldás, hanem így javítottak a gyáriak az MX-30 sokat kritizált elektromos hatótávján.
A Tiszta Közlekedés Nemzetközi Tanácsa (ICCT) legújabb tanulmánya arra világít rá, hogy a konnektoros hibrid járművek jelenleg nem teljesítik azokat a környezetvédelmi normákat, melyeket elvártak tőlük a döntéshozók. Hol a hiba? Az emberi felhasználásban!
A Dacia is egyre komolyabb lépéseket tesz a villanyosítás felé. Most például a Jogger kapott full hibrid hajtásláncot, mellyel egyben megszületett az eddigi legerősebb Dacia modell is.
Nagyméretű visszahívást jelentett be a Stellantis a Jeep Wrangler 4xe, azaz a hibrid változatokra. A hivatalos információk szerint egyre gyakoribb, hogy menet közben egyszerűen leáll a motor. Két balesetről és kétszáz reklamációról tud a gyártó.
Bemutatkozott a Toyota Prius ötödik generációja, mely minden tekintetben többet nyújt az elődmodelleknél. Nem csak a hajtáslánc és technológia tekintetében léptek előre a japánok, hanem bizony dizájn terén is.
A Stellantis cégcsoportba tartozik az Alfa Romeo és a Dodge is, így tulajdonképpen semmi meglepő sincs abban, hogy ami nálunk az olasz márka legújabb üdvöskéje, az a tengerentúlon egy amerikai gyártó kínálatába lett beillesztve.