
Ugyan már két éve piacon van a Lotus Emira, a belépő szintet képező négyhengeres változatra egészen idáig kellett várni. 360 lóerőnyi teljesítményt garantál a Mercedes-eredetű 2 literes erőforrás.
Ugyan már két éve piacon van a Lotus Emira, a belépő szintet képező négyhengeres változatra egészen idáig kellett várni. 360 lóerőnyi teljesítményt garantál a Mercedes-eredetű 2 literes erőforrás.
A Mercedes-AMG SL 63 már önmagában is egy komoly sportautó, de a Manhart most egy kis limitált széria erejéig még magasabbra helyezte azt a bizonyos lécet. Mindezt tette úgy, hogy közben nem nyúlt bele drasztikusan a gyári dizájnba.
Az olasz Eccentrica műhely jelentette be, hogy megalkotják a Lamborghini Diablo modern átiratát. Egy restomod projektről van szó, a végeredményt pedig a jövő hét folyamán be is mutatják.
A tavalyi év egyik legmegdöbbentőbb koncepció modellje egyértelműen az elektromos, kétezer lóerős Ford Transit SuperVan 4 volt. Most hétvégén némi átalakítás és teljesítménycsökkentés után, ezt a járgányt küldik fel a gyáriak a Pikes Peak-re.
A Toyota Le Mans-ban egy teljesen új Prius átgondolással jelentkezik majd. Egy versenyautó koncepciót visznek Franciaországba a japánok, mely lényegében a GRMN Prius előfutárjaként fogható fel.
A Subaru Impreza WRX STi már önmagában egy zseniális sportkocsi, melytől nem áll távol a rali világa sem. Na de mi történik, ha megbolondítjuk még a dolgot egy Ferrari V8-as erőforrással? Akkor áll össze igazán a kép.
Angliában egyre nagyobb szigorral lépnek fel a helyieket zavaró hangos szupersportkocsik ellen. Most például két Lamborghinit is lefoglaltak, mert azok tulajdonosai a hivatalos jelentés szerint antiszociális viselkedéssel háborgatták Bolton város nyugalmát.
Nem elég, hogy eddig Fernando Alonso tulajdonát képezte, de ráadásul ez a legelső legyártott Ferrari Enzo példány is. Most egy aukción keresnek új tulajdonost neki.
Bár a Pagani sosem zárkózott el a technológiai újdonságoktól, az elkövetkező 10 évben biztosan nem dobnak piacra teljesen elektromos szupersportkocsit. A márka vezetősége szerint egyelőre még nem tart ott az akkumulátor-technológia, hogy ez megvalósulhasson.
Hivatalosan is bemutatkozott az Aston Martin DB11 utódja. A DB12 már nem V12-es erőforrással készül, de ennek ellenére mégis erősebb lett, mint az elődmodell.