
A Xiaomi nemrég jelentette be, hogy az SU7 modellből készítenek egy 1500 lóerős kivitelt is Ultra néven. A prototípus már elkészült, el is vitték a Zöld Pokolba, ahol a négyajtós kategóriában legjobb időt tudtak futni vele.
A Xiaomi nemrég jelentette be, hogy az SU7 modellből készítenek egy 1500 lóerős kivitelt is Ultra néven. A prototípus már elkészült, el is vitték a Zöld Pokolba, ahol a négyajtós kategóriában legjobb időt tudtak futni vele.
Alig mutatkozott be a Porsche 911 GT3 legújabb ráncfelvarrása, a 992.2 széria, máris felmerült, hogy nemsokára mennie kell jelen formájában a palettáról. A gyártó GT modelljeiért felelős igazgatója jelentette be, hogy az emissziós szabályozások miatt a jelenlegi 9 ezret forgó szívó motort nem tudják életben tartani, a GT3 esetében pedig egy turbós vagy hibrid megoldás egyelőre még kérdéses.
A Skoda a Fabia legújabb generációjából adott ki egy limitált szériát. Az összesen 100 példányszámban készülő Rally2 nem csak ritkaság, hanem nemes egyszerűséggel a jelenlegi legerősebb utcai Fabia is.
A Stellantis versenyautókkal foglalkozó részlege egy a Peugeot 208-ból kialakított rali versenyautót mutatott be. A 208 Racing fejlesztésénél a megfizethetőség volt az elsődleges szempont, persze úgy, hogy megfeleljenek a homologizációs szabványoknak is.
A Lexus LFA már önmagában egy kimondottan ritka és értékes autó, de vannak olyan példányok, melyekből tényleg egy vagy maximum két darab létezik. Most egy ilyen példány bukkant fel a neten és keresi új gazdáját.
A McLaren az 1-es megjelölést mindig is a paletta csúcsát jelenti szupersportkocsiknak tartogatta. Ehhez hűen a most bemutatott W1 is minden tekintetben a maximumot képviseli, azaz sosem gyártott még ilyen erős és gyors utcai járgányt a gyártó.
A Mercedes két évvel ezelőtt állította be a leggyorsabb sorozatgyártású autó rekordját a Nordschleifén. Azóta sem akadt kihívóra az AMG ONE, most viszont sikerült a saját rekordját megdöntenie a hibrid szupersportkocsinak.
A Maserati Fuoriserie néven indította el a testreszabhatóságot kínáló programját, melynek köszönhetően mindenki a saját elképzelése szerint alakíthatja ki az autóját. Az első ilyen egyedi járgányt nem más, mint a márkát alapító Ettore Maserati unokái kapják meg.
Bár manapság a gyártók már nem igazán foglalkoznak manuális váltókkal, a Honda az új Prelude esetében viszont a váltogatással megfűszerezett vezetési élményre hegyezheti ki az összképet egy japán forrás szerint. Valószínű a hibrid hajtás is.
Bár eladó Dodge Challengereket lehet szép számmal találni a neten, az olyan azért ritka, melynek nincs meg gyakorlatilag a karosszériája. Pontosabban megvan, csak csövekből kialakítva.