
Szélvédő és tető nélküli sportkocsit mutatott be egy korábbi spanyol motorkerékpár-gyártó. A Bultaco első négykerekűje, a Linx akár 400 lóerős is lehet.
Szélvédő és tető nélküli sportkocsit mutatott be egy korábbi spanyol motorkerékpár-gyártó. A Bultaco első négykerekűje, a Linx akár 400 lóerős is lehet.
Két jelentős motorsport-sorozatból is kiszáll a Volkswagen-csoport két márkája: az Audi a Le Mans-i küzdelmet, a Volkswagen pedig a rali-világbajnokságot hagyja ott.
Számos szempontból is újszerű és rendhagyó jármű lesz Henrik Fisker sztártervező első elektromos autója, az Emotion: formavilága hűen tükrözi, mennyire a jövő autója lehet a jövőre bemutatkozó újdonság.
Nem teljesen saját fejlesztés volt, félig-meddig csupán egy örökölt projekt, mégis a Citroen egyik legsikeresebb versenyautója lett a ZX Párizs-Dakar változata.
Különleges limitált sorozatot készített az M4-esből a BMW annak apropóján, hogy megnyerték a német túraautó bajnokságot (DTM). A versenypályákra termett szörnyeteg 190 ezer eurót kóstál.
A 911 GT3 Cup a kategória legnépszerűbb versenyautója, és most megújultan, még több lóerővel áll rajthoz a következő versenyszezonban.
Az amerikai Callaway német leányvállalata vállalta magára a feladatot, hogy új verseny-változatot farag a Chevrolet Corvette-ből.
Ha a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) is jóváhagyja, akkor a Mercedes gyári csapata lehet a két utolsóként nevezhető istálló egyike a két év múlva induló Formula E-versenyévadban.
Jókora szárnnyal ellátott, alaposan kiszélesített, 385 lóerős motorral szerelt C3-at mutatott be a Citroen. Természetesen a jövő évi rali-világbajnoki versenyautóról van szó.
A 2008-as DKR-t váltja le a következő Dakar-futamon a Peugeot 3008-as alapjaira épített új versenyautója. Hivatalosan Párizsban mutatják majd be.