
Az Audi az RS6 Avant különleges szériájaként mutatta be a múlt előtt is tisztelgő GT kivitelt. A gyáriak szerint ráadásul szó sincs még búcsúról, a teljesítményre hangolt kombik továbbra is jelen lesznek a négykarikások kínálatában.
Az Audi az RS6 Avant különleges szériájaként mutatta be a múlt előtt is tisztelgő GT kivitelt. A gyáriak szerint ráadásul szó sincs még búcsúról, a teljesítményre hangolt kombik továbbra is jelen lesznek a négykarikások kínálatában.
A Taycan felfrissítésével a németek tovább erősítették az elektromos modelljüket. Sorozatgyártású Porsche sosem volt még olyan erős, mint a mostani Turbo S kivitel.
A Ford Mustang legújabb generációja természetesen Európában is kapható, de a GT verzió nálunk valamivel gyengébb, mint az amerikai piacon.
A Dacia büszkén leplezte le a versenyautóját, mellyel a Dakar meghódítására készülnek. A Sandrider ugyan a Manifesto koncepció alapján született meg, de teljesen újragondolták, hogy a lehető legalkalmasabb legyen a kihívás teljesítésére.
A cseh Praga még 2022-ben mutatta be a Nissan GT-R továbbfejlesztett motorját hasznosító Bohema szupersportkocsi prototípusát. Most hivatalosan is elrajtolt a modell, azaz megkezdődött a gyártás.
Egy pár éves sportszedán kevés esetben képvisel gyűjtői értéket, ám az Alfa Romeo F1-es visszatérésére piacra dobott Giulia széria mégis komolyan keresett tétel az aukciókon. Csupán 10 darabot dobtak piacra belőle, melyek közül az egyik most új gazdáját keresi éppen.
Az Audi még 2018-ban mutatta be a Competition csomaggal felszerelt R8 V10 Plus szériát, melyből összesen 10 darabot készítettek el. Igazi ritkaság, ám az egyik példány most felbukkant egy aukciós portálon.
A Manhart sosem fogta vissza magát, ha BMW modellek tuningolásáról volt szó, de az utolsó kizárólag benzines M5 esetében tényleg mindent beleadtak a srácok. A végeredmény egy közel 1000 lóerős fenevad lett.
Egy 1991-es, kitűnő állapotban megmaradt 8-as BMW már önmagában is nagy érték manapság. Na de mi van akkor, ha az első tulajdonos maga a kosárlabda királya volt? Ez bizony ebben az esetben is jelentős értéknövelő tényező.
Már évek óta tart a rivalizálás a Porsche és a Tesla között, hogy ki tudja megfutni a leggyorsabb kört a Zöld Pokolban az elektromos szedánok kategóriáján belül. Mostanság a Tesla volt nyerő pozícióban, ám megint fordult a kocka.