
A Koenigsegg Jesko kapcsán leginkább a rekordokról szoktak szólni a hírek. A svéd hipersportautó-gyártó most azonban mással rukkolt elő a modellel kapcsolatban, 24 karátos arannyal fedték be a szénszálas karosszéria bizonyos részeit.
A Koenigsegg Jesko kapcsán leginkább a rekordokról szoktak szólni a hírek. A svéd hipersportautó-gyártó most azonban mással rukkolt elő a modellel kapcsolatban, 24 karátos arannyal fedték be a szénszálas karosszéria bizonyos részeit.
A HWA Legacy kimondottan ikonikus és klasszikus modellek modern elemekkel felvértezésével foglalkozik. A restomod nagyágyúi most éppen egy Mercedes 190E Evo II projekten dolgoznak, mely megjelenésében és szellemiségében nem rugaszkodik el a legendás német sportszedántól.
A Lamborghini első tisztán elektromos modellje a 2028-ban érkező Lanzador lesz. Fizikai formájában még nem is létezik a sorozatgyártásra felkészített kivitel, most viszont az olaszok a virtuális világban már elérhetővé tették az autót.
Az AMG egy kicsit tovább finomította az SL Roadstert, amivel egyben létre is hozták a típus történetének eddigi legerősebb kivitelét. A 63 S E Performance már a 800 lóerő feletti ligában játszik.
Megérkezett a McLaren GT utódjának szánt GTS, mely nem csak erősebb és könnyebb lett az elődjénél, hanem a mindennapi használhatóságon is javítottak a gyáriak.
A Forma 1 világában létfontosságú, hogy melyik csapat milyen gyorsan tudja megoldani a boxkiállásokat, akár szélsőséges körülmények között. A Red Bull most bebizonyította, hogy nekik az se baj, ha éppenséggel semmit sem látnak akció közben.
Egészen furcsa visszahívási akciót jelentett be a Porsche, miután kiderült, hogy néhány 718 Cayman és a Boxster modellnek túl magasra emelkedhet ki a hátsó légterelője, ezzel nem csak az autó viselkedését megváltoztatva, de eltakarva a középső féklámpát is.
A Koenigsegg 1600 lóerős szupersportkocsija most egy hazai, azaz svéd pályán bizonyította, hogy korunk egyik leggyorsabbja. Tesztelni mentek csak a gyáriak, de pályacsúcs lett belőle.
A 2024-es szezonban ismét a BMW biztosítja a biztonsági autót a MotoGP számára. Eddig inkább a laposabb sportkocsikat futtaták a bajorok ezen a fronton, most viszont egy ízig-vérig SUV fogja felvezetni a versenyzőket.
A McLaren is egyre inkább eltolódik a villanyosítás felé. Ugyan, most még piacra dobták a 750S modellt, mely villanyosítás nélküli V8-as motort tartalmaz, de a gyártó közleménye szerint ez nem fog már többet megismétlődni.