
Lehet, hogy a francia csapat még nem villog az eredményeivel a pályákon, de tudja merre tart – legalábbis erre utal az a tanulmányautó, amellyel azt villantják fel, hogy milyen lesz a jövő F1-es betontorpedója.
Lehet, hogy a francia csapat még nem villog az eredményeivel a pályákon, de tudja merre tart – legalábbis erre utal az a tanulmányautó, amellyel azt villantják fel, hogy milyen lesz a jövő F1-es betontorpedója.
Ezerrel hódít manapság a retró stílus, így akár az sem lenne túlságosan meglepő, ha a Dodge Hemi Charger 2015-ös koncepciója lenne a képeken. Pedig ez egy régi tanulmány, amelynek segítségével egy ügyes trükköt mutatott be a Chrysler.
Kínában nagy a népszerűsége a nyújtott tengelytávú sofőrös limuzinoknak. A Volvót is birtokló Geely most a GC9 névre keresztelt típusából készített luxusautót.
Újabb elektromos prototípussal állt elő egy kínai cég, a Nio Eve pedig az önvezető autózás jövőjét is megmutatja, utastere leginkább egy nappalira hasonlít.
Oh, de hányszor kívántuk már dugóban csücsülve vagy egy csigalassú tempóban haladó autót követve, hogy bárcsak egyszerűen át tudnánk ugrani az akadályt! Nos, ezzel a különleges járművel átléphetünk a problémás autósokon…
Megerősítette az Audi, hogy 2019-re piacra kívánja dobni az egyelőre még csak koncepció szinten létező Q4-est.
Egyszerre került egy kicsivel közelebb, ugyanakkor talán sokkal távolabb a kínai Tech Rules márka első saját szuper-sportkocsijának megjelenése. A hamarosan nyitó genfi szalonon állítólag bemutatják – csakhogy a terv még radikálisabb lett, olyannyira, hogy nehezen képzelhető el a rakétahajtóműves csoda közeljövőbeli gyártása.
Szó szerint guruló szerszámosládát készített az idei chicagói autószalonra a Mercedes-Benz, a Vito alapjára épített koncepció pedig valóban rengeteg szerszámot rejt.
Quadok vagy motorkerékpárok szállítására való különleges platóval látták el a Honda népszerű kis platósát, a Ridgeline-t. Az újdonságot az amerikai tuningshown mutatták be.
Mutattunk egy 900 lóerős Ford Mustang változatot tegnap este – de az még a tavalyi SEMA kiállításra készült. Persze, hogy tudnak szebbet és jobbat villantani belőle: itt a GTT verzió!