
Járőrfeladatokat lát el és a kisebb tűzesetek megfékezésében is segédkezik az Opel gyár területén a jövőben az elektromos Rocks-e. Nyolc lóerővel és néhány tűzoltó palackkal lesz a helyi tűzoltóság segítsége a kis villanyos cukiság.
Járőrfeladatokat lát el és a kisebb tűzesetek megfékezésében is segédkezik az Opel gyár területén a jövőben az elektromos Rocks-e. Nyolc lóerővel és néhány tűzoltó palackkal lesz a helyi tűzoltóság segítsége a kis villanyos cukiság.
A Mercedes-AMG különleges kiadással búcsúztatja a W213 kódjelű E osztály AMG kivitelét. A Final Edition gazdag felszereltséggel és grafitszürke fényezéssel lesz megvásárolható alig 1000 példány erejéig.
Egy ideje már tudni lehetett, hogy jönnek az új magyar rendszámok, ám a bevezetés pontos ideje eddig még bizonytalan volt. Most Vitézy Dávid jelentette be, hogy már július legelején megkezdik az új formátumok használatát.
Tanulmány formájában már sokszor megmutatta a Mercedes-AMG a One névre keresztelt szupersportkocsit, a végleges, sorozatgyártásra érett változatot azonban eddig még nem láthattuk. Ez változik meg még most a héten!
Mint a frissen megégetett ujjbegyre spriccelt Irix, úgy csillapítja az első, 2014-ben bemutatott Mirai által a retinánkba sült, hólyagos sebet az újabb generáció látványa. Ha létezik két autó, amely szegről-végről sem hasonlít egymáshoz (leszámítva a maszk formáját), akkor ez a kettő az. Hála a jó égnek, tegyük gyorsan hozzá. A Jehova, pontosabban a Toyota megkönyörült rajtunk, ilyen is előfordul néha.
Számtalan érdekességgel találkozhatnak az AMTS-re látogatók ezen a hétvégén. Többek között gyári különlegességgel is, például a Pikes Peak-en is rekordot tartó elektromos Volkswagennel.
A tegnapi nap folyamán hozott egy döntést Magyarország kormánya, azaz mától nem lehet igénybe venni külföldi rendszámos autóval az üzemanyag ársapkát. Persze, most is vannak kivételek.
A Mercedes először mutatta meg tanulmányként azt az elektromos autót, mely nemsokára a paletta csúcsát képezi majd. Természetesen az AMG részleg dolgozik rajta!
Az Audi TT első generációját kimondottan szeretjük. Nem csak azért, mert itt, Magyarországon gyártották, hanem azért is, mert egy kimondottan jól vezethető sportos autó. Persze, ez a gyári turbós benzines motorral értendő. Dízel? Olyan nem volt, pedig most pontosan egy gázolajos példányt árul valaki.
Az Európai Parlament elfogadta az EU Bizottság azon javaslatát, miszerint 2035-től már csak elektromos autókat lehessen újonnan értékesíteni és forgalomba helyezni. Bizony, a szintetikus üzemanyagok is tiltólistára kerülnek ezzel.