Megvolt a Volkswagen év végi nagy felügyelőbizottsági ülése, ahol a konszern márkáiról döntöttek az igazgatótanács tagjai. Van, amiben sikerült állást foglalni, míg más fontos kérdések még mindig a levegőben lógnak.
Megvolt a Volkswagen év végi nagy felügyelőbizottsági ülése, ahol a konszern márkáiról döntöttek az igazgatótanács tagjai. Van, amiben sikerült állást foglalni, míg más fontos kérdések még mindig a levegőben lógnak.
Az idei év minden tekintetben katasztrofálisnak bizonyult, ami főleg a koronavírus járványra és annak következményeire vezethető vissza. Tudja ezt a Toyota is, így most egy diák által készített különleges mintával ellátott Yaris GR modellel tisztelegnek a „hétköznapi hősök” előtt.
A németországi kedvező tapasztalatok után több másik országban is elérhetővé vált a Porsche digitális értékesítő rendszere, aminek köszönhetően úgy vásárolható meg egy új modell, hogy nem kell elmenni emiatt a kereskedésekbe.
Egyetlen darabot épített a Hyundai a 45 Concept tanulmány kicsinyített, gyermekeknek szánt változatából. Most ezt a különlegességet ajánlották fel egy barcelonai gyermekkórháznak. Nem csak dísz lesz belőle!
Megkezdte az európai megrendelések kiszolgálását is a kínai Xpeng gyár, mely a G3 elektromos crossoverrel van jelen a norvég piacon.
Elon Musk cége bejelentette, hogy csaknem három hétre leáll a Model S és a Model X gyártása. A felszabaduló munkások választhatnak, azaz vagy átmennek egy másik gyártási részlegre, vagy részben fizetett szabadságra mennek.
Bár év elején még úgy tűnt, hogy idén nem a Suzuki lesz a legkeresettebb márka Magyarországon, a japán gyártó év végi hajrája kifizetődött. Most már szinte biztos, hogy idén is megőrzi piacvezető helyét a márka.
A Mercedes hivatalosan is megkezdte az AMG One konnektoros hibrid szupersportkocsi promózását, természetesen a hétszeres világbajnok F1-es pilóta, Lewis Hamilton segítségével.
Míg a legtöbb nagy gyártó már konkrét dátumokkal rendelkezik a villanyos átállással kapcsolatban, az Aston Martin még feltételezés szinten sem bonyolódik ilyen megállapításokba.
A Porsche 2002-ben mert nagyot álmodni, azaz beépíteni egy SUV modellt a sportkocsikkal zsúfolt palettába. A húzás bejött, a Cayenne nem csak megmentette a márkát a csőd széléről, hanem azóta is folyamatosan brutális hasznot termel.