
Alig egy hónap van hátra az elektromos Skoda Enyaq premierjéig, így elkezdtek szivárogni az első külső vázlatok is. Lendületes formát ígérnek a rajzok.
Alig egy hónap van hátra az elektromos Skoda Enyaq premierjéig, így elkezdtek szivárogni az első külső vázlatok is. Lendületes formát ígérnek a rajzok.
Hibrid és elektromos formában is bemutatkozik a következő BMW M5 generáció, de csak 2024-ben. Három év múlva jön az alap 5-ös széria új felvonása.
A Volkswagen a Touareg kínálatában tartotta meg legtovább a négyliteres V8-as turbódízel egységét. Azonban már ezen modellnél sem lesz sokáig elérhető ez a motor, a Touareg Last Edition bevezetésével búcsúznak tőle a németek.
A Maserati éppen csak lerántotta a leplet a négyhengeres mild hibrid Ghibli variánsról, máris itt a kínálat másik véglete. Ferrari eredetű V8-as került a belépő szintű szigonyos orrába.
Már korábban beszámoltunk arról, hogy a Mitsubishi üzleti megfontolásból a jövőben hanyagolni fogja az európai piacot. Most viszont kiderült, hogy hamarabb lesznek drasztikusabb lépések az ügyben.
Akárcsak nem olyan régen a Rolls-Royce, a Bentley is piacra dobta a saját modellautó szériáját. Eszméletlen élethű a kis Continental GT, amely több méretarányban is kapható, természetesen borsos áron.
Az oroszok tudnak elképesztő dolgokat alkotni, de leginkább a komolytalan kategóriát erősítik az ottani tákolmányok. Ezért is furcsa az az elektromos Ford Mustang átirat, amit Aviar R67 néven lehet majd megvásárolni.
A Hyundai eddig a saját palettáján szerepeltette a benines, elektromos és hibrid formában is elérhető Ioniq-ot. Ez azonban változni fog, a jövőben egy elektromos márka lesz belőle.
A Delage egészen a 40-es évekig kínált sportkocsikat a tehetős vásárlóknak, majd szépen lassan eltűnt szem elől. Most viszont visszatérnek egy F1 által inspirált őrülettel, ami D12 néven kerül majd a szalonokba.
A Nissan hivatalosan is megnyitotta az új japán élményközpontja kapuit a nagyközönség előtt. Itt debütált hivatalosan először a parkolásért árammal fizetés.