A Touring Superleggera műhely egy egészen elképesztő restomod átalakítással rukkolt elő. A mesterek a Ferrari 550 Maranello modellt helyezik át a modern világba mindösszesen 30 példány erejéig.
A Touring Superleggera műhely egy egészen elképesztő restomod átalakítással rukkolt elő. A mesterek a Ferrari 550 Maranello modellt helyezik át a modern világba mindösszesen 30 példány erejéig.
A Skoda az RE Performance tuningcéggel összefogva még egyszer utoljára hozzányúlt a Superb előző generációjához. A végeredmény egy igazi sleeper lett nem elhanyagolható 476 lóerőnyi teljesítménnyel.
A Lamborghini jelentette be, hogy évről-évre egyre több autót sikerül értékesíteniük. A Covid-járvány óta tart a kiugró siker, amit a gyártó a YOLO, azaz a „csupán egyszer élsz” jelenségnek tud be.
Az 1979-es Ford Probe I Ghia koncepciót a Pebble Beach Concours d’Elegance rendezvényen lehetett nemrég megtekinteni teljes életnagyságban. Valószínűleg utoljára, ugyanis a klasszikus különlegesség a kiállítás után, szállítás közben porig égett.
Ha páncélozott autót szeretne magának valaki, akkor általában a német prémiumok legfelső szegmenséből válogat. Brazíliában viszont most olyan átlagos járgányokat is rendelhetnek a vásárlók golyóállóként, mint a Toyota Corolla vagy a Hilux.
Nagyszabású akciót indítottak augusztus elején a rendőrök Londonban, melynek keretein belül az agresszív és a lakókat zavaró sofőrökre vadásztak. Az eredmény? Több mint 60 méregdrága kocsit foglaltak le, melyek összértéke meghaladja a 6 millió angol fontot is.
A Porsche a 911 Turbo piacra lépésének ötvenedik évfordulóját ünnepli. Ez okán született meg egy ünnepi széria is, melyből stílusosan 1974 darabot készítenek el.
Bár Ausztráliában a Citroen az elsők között kínált autókat a vásárlóknak, a francia gyártó most mégis távozik a szigetországból. Az tette be a kaput, hogy már a Ferrari is több autót értékesít náluk a térségben.
A Toyota a Mazdával és a Subaruval közösen fejleszti az új belsőégésű motorcsaládját, melynek tagja lesz egy kétliteres turbós egység is. Némi gyári szivárogtatásnak köszönhetően most már lóerő adatokról is beszélhetünk.
Csaknem 10 évvel ezelőtt robbant ki a világ egyik legnagyobb autóipari botránya, melynek során autók millióit kellett visszahívni. Az életveszélyes Takata légzsákok azonban még mindig köztünk vannak, most a Ford és a Mazda vár vissza több mint 800 ezer autót.