A Jeep hangulatos bemutató keretein belül leplezte le a hazai közönségnek a Jeep Avengert. Az Év Autója díj nyertese már hivatalos magyar árazással is rendelkezik.
A Jeep hangulatos bemutató keretein belül leplezte le a hazai közönségnek a Jeep Avengert. Az Év Autója díj nyertese már hivatalos magyar árazással is rendelkezik.
A Lamborghini a Huracán jelenlegi generációját még idén nyugdíjazza, de nem maradunk utódmodell nélkül. Már jövőre bemutatkozik egy új konnektoros hibrid sportkocsi az olaszok palettáján.
Sokféle alappal találkozhattunk már hosszított limuzin formájában, de Bugatti Veyron átirattal talán még nem. Most egy félig befejezett példány keresi gazdáját. Nem olcsó a buli, de az alapok tényleg adottak a befejezéshez.
Alig több mint fél évvel a hárommilliomodik legyártott autójuk után máris új mérföldkőhöz ért a Tesla. A gyártási kapacitás felgyorsulásával megvan a négymillió, ráadásul Elon Musk szerint további gyorsulás várható.
Modern technikai részletek, nagyobb karosszéria és egy bivalyerős benzines motor. Így tér vissza a legendás AC Cobra a köztudatba, a semmivel sem összetéveszthető klasszikus megjelenésével együtt. Villanyosításról szó sincs!
Nem szép, nem is túl környezetbarát, de a 70-es években megépült, szimplán csak „a szörnyeteg” névvel ellátott furcsaság orrában egy 27 literes V12-es egység pöfékel. Egészen pontosan egy Spitfire vadászgép motorja.
Az 50-es években a Porsche versenyautókhoz szinte hozzá tartoztak a VW T1-es kiszolgáló járművek is, melyek mindenhová elkísérték a gyári csapatokat. Most az ID.Buzz elektromos kisbusz húzta magára a jellegzetes „Renndienst” megjelenést, mintegy tisztelegve a múlt igáslovai előtt.
A Ferrari Enzo volt az olasz autótervezés csúcsa a 2000-es évek elején. Természetesen már akkoriban ezt mutatta az árazása. Na de ma mennyit ér egy 20 éves, de utcán sosem futott példány? Valószínűleg bármennyit.
Nemsokára ténylegesen bemutatkozik a Kia legnagyobb elektromos SUV modellje, de persze addig sem maradunk kedvcsináló nélkül. A kocsi orrát és a sziluettjét mutatta most meg a gyártó.
A Toyota két sikermodelljénél is generációváltásra készül a közeljövőben. A Camry és a RAV4 is újgenerációs hajtással kerülhet majd a szalonokba, de a már bevált műszaki alapok nem változnak meg, ráadásul akkumulátoros elektromos variánsra sem igazán számíthatunk.