
A Ford Mustang legújabb generációja természetesen Európában is kapható, de a GT verzió nálunk valamivel gyengébb, mint az amerikai piacon.
A Ford Mustang legújabb generációja természetesen Európában is kapható, de a GT verzió nálunk valamivel gyengébb, mint az amerikai piacon.
A cseh Praga még 2022-ben mutatta be a Nissan GT-R továbbfejlesztett motorját hasznosító Bohema szupersportkocsi prototípusát. Most hivatalosan is elrajtolt a modell, azaz megkezdődött a gyártás.
Ha Dubaj, akkor sokaknak a mérhetetlen gazdagság, a felhőkarcolók látványa és a szupersportkocsik hada ugrik be. Persze, ott sem minden arany, ami fénylik, de a helyi rendőrség azért ad a látványnak, most például egy 666 lóerős Lamborghini Urus járőrautóval.
Egy pár éves sportszedán kevés esetben képvisel gyűjtői értéket, ám az Alfa Romeo F1-es visszatérésére piacra dobott Giulia széria mégis komolyan keresett tétel az aukciókon. Csupán 10 darabot dobtak piacra belőle, melyek közül az egyik most új gazdáját keresi éppen.
Egy Lamborghini Diablo SV Roadster már önmagában egy igencsak ritka és kívánatos tétel. A Barrett-Jackson árverésén azonban egy még különlegesebb példány bukkant most fel. Nem csak az egykori tulajdonosa, hanem az egyedi fényezése is növelheti az amúgy sem elhanyagolható értékét.
Az Audi még 2018-ban mutatta be a Competition csomaggal felszerelt R8 V10 Plus szériát, melyből összesen 10 darabot készítettek el. Igazi ritkaság, ám az egyik példány most felbukkant egy aukciós portálon.
A Manhart sosem fogta vissza magát, ha BMW modellek tuningolásáról volt szó, de az utolsó kizárólag benzines M5 esetében tényleg mindent beleadtak a srácok. A végeredmény egy közel 1000 lóerős fenevad lett.
Egy 1991-es, kitűnő állapotban megmaradt 8-as BMW már önmagában is nagy érték manapság. Na de mi van akkor, ha az első tulajdonos maga a kosárlabda királya volt? Ez bizony ebben az esetben is jelentős értéknövelő tényező.
Már évek óta tart a rivalizálás a Porsche és a Tesla között, hogy ki tudja megfutni a leggyorsabb kört a Zöld Pokolban az elektromos szedánok kategóriáján belül. Mostanság a Tesla volt nyerő pozícióban, ám megint fordult a kocka.
A Koenigsegg Jesko kapcsán leginkább a rekordokról szoktak szólni a hírek. A svéd hipersportautó-gyártó most azonban mással rukkolt elő a modellel kapcsolatban, 24 karátos arannyal fedték be a szénszálas karosszéria bizonyos részeit.