
Egy 1991-es, kitűnő állapotban megmaradt 8-as BMW már önmagában is nagy érték manapság. Na de mi van akkor, ha az első tulajdonos maga a kosárlabda királya volt? Ez bizony ebben az esetben is jelentős értéknövelő tényező.
Egy 1991-es, kitűnő állapotban megmaradt 8-as BMW már önmagában is nagy érték manapság. Na de mi van akkor, ha az első tulajdonos maga a kosárlabda királya volt? Ez bizony ebben az esetben is jelentős értéknövelő tényező.
Már évek óta tart a rivalizálás a Porsche és a Tesla között, hogy ki tudja megfutni a leggyorsabb kört a Zöld Pokolban az elektromos szedánok kategóriáján belül. Mostanság a Tesla volt nyerő pozícióban, ám megint fordult a kocka.
A Koenigsegg Jesko kapcsán leginkább a rekordokról szoktak szólni a hírek. A svéd hipersportautó-gyártó most azonban mással rukkolt elő a modellel kapcsolatban, 24 karátos arannyal fedték be a szénszálas karosszéria bizonyos részeit.
A HWA Legacy kimondottan ikonikus és klasszikus modellek modern elemekkel felvértezésével foglalkozik. A restomod nagyágyúi most éppen egy Mercedes 190E Evo II projekten dolgoznak, mely megjelenésében és szellemiségében nem rugaszkodik el a legendás német sportszedántól.
A Lamborghini első tisztán elektromos modellje a 2028-ban érkező Lanzador lesz. Fizikai formájában még nem is létezik a sorozatgyártásra felkészített kivitel, most viszont az olaszok a virtuális világban már elérhetővé tették az autót.
Az AMG egy kicsit tovább finomította az SL Roadstert, amivel egyben létre is hozták a típus történetének eddigi legerősebb kivitelét. A 63 S E Performance már a 800 lóerő feletti ligában játszik.
Megérkezett a McLaren GT utódjának szánt GTS, mely nem csak erősebb és könnyebb lett az elődjénél, hanem a mindennapi használhatóságon is javítottak a gyáriak.
A kínai BYD márka alá tartozó YangWang hivatalosan is leleplezte az elektromos szupersportkocsiját, mely több tekintetben többet tud, mint amit előre sejteni lehetett. Erősebb, de nehezebb is, mint amiről eddig szó volt.
A Lamborghini idén ünnepli fennállása hatvanadik évfordulóját, aminek apropóján ünnepi ruhába öltöztették a fontosabb modelleket. Augusztusban a Huracán Sterrato, most pedig a Revuelto kapta meg a sokszáz órán keresztül készülő Opera Unica fényezést.
A Koenigsegg 1600 lóerős szupersportkocsija most egy hazai, azaz svéd pályán bizonyította, hogy korunk egyik leggyorsabbja. Tesztelni mentek csak a gyáriak, de pályacsúcs lett belőle.