A Ford Mustang tipikusan egy olyan autó, ami szinte elképzelhetetlen dízel motorral. Amerikában viszont egy srác belerakott egy Cummins dízelt, melyet meg is támogatott két gigantikus turbóval. Az eredmény némi korom és 1500 lóerő.
A Ford Mustang tipikusan egy olyan autó, ami szinte elképzelhetetlen dízel motorral. Amerikában viszont egy srác belerakott egy Cummins dízelt, melyet meg is támogatott két gigantikus turbóval. Az eredmény némi korom és 1500 lóerő.
A Lamborghini leleplezte az Aventador utódját, mely hibridesítve ugyan, de még mindig V12-es motorral került bemutatásra. A Revuelto egyben az első 1000 lóerő feletti teljesítménnyel bíró Lamborghini.
Egy Subaru Impreza STi már önmagában egy érdekes tárgy, de ha egy 22B kivitelről beszélünk, akkor meg is érkezünk a legenda kategóriába. A limitált példányszámban készült különlegesség egy példányát vadászta le most valaki csaknem 80 millió forintnyi dollárért.
A Chevrolet Camaro egy igazi ikonikus sportkocsi, egy sokak által vágyott tárgy. Viszont, mint minden sztorinak, ennek is vége lesz egyszer, egészen pontosan jövő januárban. A gyártó ugyanis nyugdíjazza a modellt, legalábbis egy időre.
Egyre nagyobb divatja van a klasszikus Porsche 911 átépítéseknek. Sokan elektromos irányba mennek el a projektekkel. A Theon Design maradt a benzines erőforrásnál, de alaposan feltornászták a teljesítményt, a karosszéria pedig karbonszálas műanyagból épült fel.
A Mustang GT már önmagában egy izgalmas közlekedési eszköz. Na de mi van, ha valaki kevesli a gyári 450 lóerőt? Az vehet például egy Shelby GT500-ast, vagy jóval olcsóbban beszerezheti a Roush új kompresszor készletét.
A Lamborghini a Huracán jelenlegi generációját még idén nyugdíjazza, de nem maradunk utódmodell nélkül. Már jövőre bemutatkozik egy új konnektoros hibrid sportkocsi az olaszok palettáján.
Modern technikai részletek, nagyobb karosszéria és egy bivalyerős benzines motor. Így tér vissza a legendás AC Cobra a köztudatba, a semmivel sem összetéveszthető klasszikus megjelenésével együtt. Villanyosításról szó sincs!
A Ferrari Enzo volt az olasz autótervezés csúcsa a 2000-es évek elején. Természetesen már akkoriban ezt mutatta az árazása. Na de ma mennyit ér egy 20 éves, de utcán sosem futott példány? Valószínűleg bármennyit.
Egy 1969-es Chevrolet Camaro már önmagában izgalmas. Na de mi van akkor, ha egy kicsit modernizáljuk a megjelenését és alá teszünk egy LS7 V8-as motort, mely közel 1200 lóerő leadására képes? Akkor egy igazi álomgép születik meg.