Ugyan már két éve piacon van a Lotus Emira, a belépő szintet képező négyhengeres változatra egészen idáig kellett várni. 360 lóerőnyi teljesítményt garantál a Mercedes-eredetű 2 literes erőforrás.
Ugyan már két éve piacon van a Lotus Emira, a belépő szintet képező négyhengeres változatra egészen idáig kellett várni. 360 lóerőnyi teljesítményt garantál a Mercedes-eredetű 2 literes erőforrás.
Bár jelenleg Valtteri Bottas az Alfa Romeo istállót erősíti, de nem is olyan régen még a Mercedes AMG Petronas színeiben láthattuk a versenypályán. Még akkor rendelte meg azt az AMG ONE példányt, amit most végre át is vehetett.
Az olasz Eccentrica műhely jelentette be, hogy megalkotják a Lamborghini Diablo modern átiratát. Egy restomod projektről van szó, a végeredményt pedig a jövő hét folyamán be is mutatják.
Bár a Pagani sosem zárkózott el a technológiai újdonságoktól, az elkövetkező 10 évben biztosan nem dobnak piacra teljesen elektromos szupersportkocsit. A márka vezetősége szerint egyelőre még nem tart ott az akkumulátor-technológia, hogy ez megvalósulhasson.
Hivatalosan is bemutatkozott az Aston Martin DB11 utódja. A DB12 már nem V12-es erőforrással készül, de ennek ellenére mégis erősebb lett, mint az elődmodell.
Több mint 1500 lóerő és a gyárinál 454 kilóval kevesebb önsúly jellemzi azt a Chrysler Pacifica átalakítást, melyet a SpeedKore tuningműhely egyszerűen csak Baba Yaga elnevezéssel mutatott be. A vasorrú bába testében ebben az esetben még egy démon is lakozik.
Már elkezdődött a Revuelto gyártása, amihez a Lamborghininek alaposan át kellett alakítania a gyártósorokat. Ez a Manifattura Lamborghini Next Level, mely az eddigieknél jóval komolyabb variálhatóságot enged.
Bár a Porsche 718 már hét éve jelen van a piacon, még mindig gőzerővel reszelgetik a gyáriak. Most például bemutatkozott a Spyder RS, mely vászontetős tekintetben a gyártó eddigi egyik legnagyobb dobása.
A Bentley idén duplán is ünnepel a Le Mans-i 24 órás versennyel kapcsolatban. Egy limitált szériás Continental GT modellel tisztelegnek a verseny fennállásának 100 éves évfordulója előtt, de egyben megemlékeznek a 20 évvel ezelőtti gyári győzelmükről is.
Egy 20 éves autónál már nem igazán megszokott, hogy a gyártó visszahívást ír ki. Persze, ha egy olyan ikonikus szupergépről van szó, mint a Porsche Carrera GT, a helyzet teljesen más. A németek a felfüggesztés gömbcsuklóinak élettartamával nincsenek kibékülve.